• frupoulsen

fy fan för alla experter , deras råd suger ....

Blir så trött på alla råd från sk experter och andra människor som tror dom kan allt om MITT barn.
    Ja för det är väll så att ALLA barn är lika enligt dom , och ALLA barn måste följa ett mönster mm.

Bebisen ska INTE sova med föräldrarna , bebisen ska INTE lämnas bort till barnvakt innan den är allafall 3 månader , bebisen ska INTE , ja det finns hur mycket som helst dessa experter säger att bebisen absolut INTE ska.

Sen en vecka senare kan man läsa att det inte alls var så för nu har experterna kommit på att det inte alls var så , nähä var det inte ...jag blir så arg på detta.

Nu är inte jag en sådan som följer deras råd över huvudtaget , min bebbe sov i våran säng tills nyligen då JAG tyckte det blev för trång så nu sover hon i sin egen säng och det går utmärkt.
    Det jag menar är att alla dessa föräldra som tror stenhårt på alla jävla råd och följer dom slaviskt (ja det finns faktiskts sådana föräldrar) dom blir ju helt nojjiga på allt och man MÅSTE ju följa dessa idioter till experter för dom vet ju bäst om barn.

Men det gör dom inte , dom känner inte din unge och inte min heller , vissa råd kan ju vara bra men det är oftast sådana som man får av andra föräldrar eller som man lär sej själv , jag tycker dessa experter ska skaffa dej ett annat jobb och låta föräldrana vara egna experter på sina egna barn.

Detta är för dom som slaviskt följer vartenda råd , som min kompis som läser allt och följer det , hennes unge ville ha napp , men så hade hon läst att det absolut inte var bra , då tog hon av sin unge nappen , sen nån månad senare hade hon läst att det var lätt för barnet att komma till ro med napp så då fick hennes unge tillbaka nappen.

Jag personligen hatar dessa sk experter , för man kan inte vara expert på människor hur små dom än må vara för alla är olika , man kkan komma med tips och ideer men oftast feltolkas detta och vissa som min kompis läser det som lagen ..

Nej den enda rätta experten på ditt barn är du och barnet så klart

• Svar på tråden fy fan för alla experter , deras råd suger ....
  • Diablo

Amen!

Har man tur behöver man inget vett!
Svar på tråden fy fan för alla experter , deras råd suger ....