Hej. Jag går på sthlms babysim vid kungsholmstorg. Nu har jag ju inget att jämföra med men tycker det har varit riktigt bra. Vi valde deras kurs framförallt för att man fick vara båda föräldrarna med bebben i poolen. En hel del ställen var man inte får det. Litet, mysigt ställe. Många tider att välja på. Relativt små grupper (iaf när vi gått, tror max är 8 el 9 vilket känns lite väl mkt i den lilla poolen) De är väldigt tillmötesgående om man vill ta igen tider om tex lillen varit sjuk eller om man ska resa bort, dels finns öppna tider varje vecka för egenbad eller så kan man få gå en gång i en annan grupp. Det finns amningsrum och kök med micro att värma barnmat och plats att sitta. I duschen finns som skumskötbäddar man kan ha på golvet, bumbostolar och höga plasbarnstolar. Så nåt sätt passar nog alla!
Min son var nog ca 3.5 månad när vi började, det var mysigt. Fast samtidigt märks det att han gillar det mer ju äldre han blir och fattar hur man plaskar m.m. De äldsta bebisarna verkar ha roligast faktiskt. Nu är lillen 6 månader och vi börjar steg 2 på torsdag (på samma ställe). Lycka till, ni kommer säkert få det supermysigt!