Nån som har en babytravel dublin??
I Juli ska min lilla tjej bli stora syster :) Vi har kikat på babyproffset egna märke.. babytravel dublin,, kommer ju då ha en sitt och en liggdel.. nån som har den och är nöjd/missnöjd :D snälla berätta!
tack!
I Juli ska min lilla tjej bli stora syster :) Vi har kikat på babyproffset egna märke.. babytravel dublin,, kommer ju då ha en sitt och en liggdel.. nån som har den och är nöjd/missnöjd :D snälla berätta!
tack!
Vi beställde en sån idag! Min väninna har en och hon rekomendera den varmt!
Jag köpte en begagnad av en kompis, har dock inte prövat den ännu men den är smidig att fälla ihop och tar liten plats - vi har ingen kombibil. Har bf nästa torsdag.
Vi har en och har bara positivt att säga om den. Helnöjd
Tror vi har 09:an & jag tycker vagnen væger bly & så fort lilltjejen kan sitta ordentligt ( = vi inte
behøver liggdelen længre) kommer jag børja anvænda dubbel-jogginvagnen till de båda
istællet, den væger næstan ingenting.
Vagenn ær stabil & bra men jag tycker den ær før tung att gå ut & gå långa
promenader med. Fast å andra sidan blir d ju bættre træning då ;)
Mellantjejen e 2.5 nu & hon har ju gott om plats i vagnen så utrymmet ær
d inget fel på. Bra væxtmarginal ær det i den. :)
Vi har en V70 & det får inte plats jættemycket mer i bagaget nær man har
stuvat ihop vagnen....
Vi har vagnen och är väldigt nöjda. Självklart tar en syskonvagn mer plats än en enkel. Tror dock inte att det skiljer mer än 10cm (om det ens är det) mellan enkel och syskonvagnen i samma märke.
Jag är liten och klen och har inga problem med att fälla ihop vagnen och stoppa in den i bilen. Tösen hade gott om plats i liggdelen och vi bytte runt 8 månader när hon ville sitta upp hela tiden (hon satt upp i den nån månad innan). Den är tung i uppförsbacke nu med båda barnen 15+10 kg. Men är det konstigt??
Vi köpte vår -09 men det är -08 modell. Det är en likadan modell som det är nu, bara en annan färg
Enda nackdelen är regnskydden då det kan regna in när barnen sitter upp (liggdelen är bra skyddad) och att den lill* vänds framåt så pass tidigt.
jämförde förresten i bilen mellan syskon- och enkelvagnen och enkelvagnen tog precis lika mycket plats... Vi har en XC70
Enkelvagnen vi har är en babytravel jogging & det är ju en avsevärd skillnad
i bagaget på enkel & dubbelvagnen, tycker jag, men alla
är ju olika ;)
Tänkte bara tillägga att vi också haft den i en v 70 n och då får den Tom plats på längden. Detta ger packningsplats i halva bagageutrymmet ( på tal om v 70)