• SuperSuf

När skicka julkort?

Ja, när är det dags för att börja skicka ut julkorten?
    Första året jag skicka ut egna nämligen!

• Svar på tråden När skicka julkort?
  • heden70

Hej jag skickar mina väldigt tidigt runt den 8 dec.....Skönt att få iväg dom....

• SuperSuf

Vill också få iväg mina så fort som möjligt, helst i morgon!!!

• Pennye

Senast den 15-16:e tror jag men det skadar ju inte att skicka dom tidigare.
    Är ju roligare att få några lite tidigare oxå än att få en hel hög samma dag

• Myran Frisk

Jag brukar skicka mina när jag fått några själv.. så att jag inte är först feg som jag är
    Men man kan ju skriva dem tidigare.. det är mysigt!

• Minis mamma

Med julfrimärken är det sista dagen 16 dec. ; med vanligt porto senast 22 dec för att de ska hinna fram till jul.

• SuperSuf

Då ska jag skicka mina på måndag! =)

• heden70

Hejsan skickade mina den 5dec och pappa hade fått sitt nu
    Han tyckte det var tidigt men det tycker inte jag skönt att bli av med dom....

• Auro

Rätt svar på din fråga är: aldrig!

jag skippar julkorten i år, för första gången sen jag 1984. det känns JÄTTESKÖNT! Mindre stress, mindre utgifter och mer inspiration till att senare (och tidigare) skriva lite personliga brev till vännerna istället! Dessutom har jag då råd med en julbonus till Rädda Barnen.

• Jessica24

Jag brukar posta mina så sent som möjloigt eftersom jag vill ha dom närmare jul.
    Har dock för mig att den 16 december är sista dagen att posta dom om man vill att dom ska hinna fram då man har "julfrimärken" på.

/Jessica24

• tänker mycket

Ska skriva mina julkort idag ja...

Men funderar på hur jag ska skriva till min gravida kompis...kan man skriva hennes namn och sedan skriva m fam...eller är det för tidigt att skriva så, när bäbisen inte kommer förrens i maj...

Vill ju önska bäbisen glad jul också...fast h*n ligger i magen fortfarande...

Jag önskar ju alla tre en fin jul ju...

Eller är det bättre att skriva god jul och gott nytt år på er alla tre...*funderar*

• Deathstar

Jag skickade mina i början av december Har bara fått ett tillbaka dock av moder...

Svar på tråden När skicka julkort?