har seaband hjälpt er mot illamåendet?
Undrar ifall ni som provat Seaband, tycker ni det hjälpt? eller är det bortkastade pengar.
Undrar ifall ni som provat Seaband, tycker ni det hjälpt? eller är det bortkastade pengar.
För mig har det funkat lite till och från. Kan inte ha dom för länge för då hjälper dom inte längre. Dom funkar bäst för mig om jag tar på dom när jag lägger mig så är det ganska bra effekt på morgonen.
fungerade inte alls på mig :(
Fungerade utmärkt för mig! Man måste vara noga med att sätta dom på rätt punkt också, men testa skadar inte!
fungerar inte för mig alls tyvärr :(
Funkade inte det minsta för mig.
Funkade ett tag för mig men när illamåendet blev värre fick jag väldigt liten effekt. Fick sy in mina efter ett tag för det töjdes ut och då funkade de bättre igen.
Mina funkade i början när jag köpte dom. Sen hade jag dom på mig 24 timmar om dygnet (bortsett från duschen) i 3 månader. Sen vet jag inte om dom sluta funka eller om det var illamåendet i sig som försvann =P
Mina funkade jättebra! Men kunde inte använda dom jämt (arbetar i vården) så jag ficj komplettera med Postafen
Jag har haft mina i ett dygn nu och jag tycker att jag märker skillnad
O ja! De har funkat utmärkt mot alla sorters illamående. I början av den här graviditeten var vi på utflykt med jobbet och jag ville inte berätta. Tur som en tok åkte vi båt så jag kunde skylla på sjösjuka (vilket iofs är sant också...) Har dem alltid med i handväskan!
får väl åka till och köpa ett par, det är ju inte så dyra. Bara lite svårt att dölja då jag sällan har långärmade tröjor...
Jag hade stora förhoppningar när det gäller Seaband men måste tyvärr konstatera att de inte hjälpte mig ett dugg...
Hej!
Sea band funkar inte alls för mig. Mår fortfarande tokilla och kräks flera gånger per dag. Äter Lergigan Comp också men det verkar inte heller hjälpa. Men jag har hört flera där Sea band funkat jättebra!
Jag har testat och de funkade inte på mig heller tyvärr.
Mitt illamående blir bara värre och värre. Förut spydde jag ett par gånger innan frukost, men sen fick jag behålla maten. I morse fick jag upp frukosten också...
Orkar inte göra någonting, för så fort jag rör mig lite så blir jag kräkfärdig. :0P
Mig hjälpte dom i två dagar, sen inget mer....
För mig har de hjälpt vid både grav illamående och illamående vid magkatarr och gallstensbesvär!
Funkade på så sätt att det tog bort det värsta illamåendet. Slapp kräkas för det mesta, men mådde fortf illa. Utan dem spydde jag minst varje morgon.
Viktigt att du har dem på hela tiden. Prova vetja! Jag trodde inte de skulle funka, så la ut en massa pengar på postafen först (som inte hjälpte).
Funkade inte alls för mig :( Men vägrar ta av mig dom i alla fall. Är i vecka 22 och mår fortfarande sjukt illa.
funkade inte alls. inte postafen heller. Fick receptbelagda lergigan comp vilket funkade något bättre, iaf mot kräkningarna.
Med första barnet funkade de, kräktes inte men mådde fortfarande illa dygnet om
Med tvåan som är på G nu funkade de inte alls, fick ta postafen istället, så jag bara kräktes om mornarna iallafall