• AnnaLund

Trans

Vad skall man göra om man har fått reda på att den kille som man har ett förhållande med är trans (transvestit eller vad det nu heter). Han har sagt att han inte vill byta kön men att han gärna vill prova på att vara tjej. Har någon annat hamnat i samma situation? Måate ni låsa in era kläder?

• Svar på tråden Trans
  • Anonym

Jag hade ett förhållande med en kille en gång som av en slump blev sminkad till tjej. Han tände något enormt på det och stod och speglade sig och blev uppkåtad av det. Det urartade till att han ägnade sig mer åt sex med killar allt efter vad tiden gick. Sminkade sig när han var hemma och provade mina klänningar när jag inte visste. Han såg sig aldrig som transa, men jag tycker det var nära nog. Det var inte rätt för mig iallafall. Jag ångrar inte en sekund att det förhållandet tog slut.

• Anonym (anonym nu)

Min kära man är transa.
    När vi träffades för flera år sen visste jag ingenting.Han var jätte snygg,mån om vikt och utseende,fast jobb,rolig,manlig,han var underbar.Han var populär bland tjejerna med.Men jag var hans första tjej,han var 25 år när vi träffades.Och jag var den första tjejen han förälskat sig i,som han flyttade ihop med och presenterade för sina föräldrar.
    Jag reagerade aldrig på att han inte vart så intresserad av andra tidigare,varken tjejer eller killar.

När vi vart ihop i kanske 3 månader fick jag veta sanningen om han,det kom som en chock som sagt.Han var transa,han klädde sig som tjej då och då,gick på fetisch fest ibland,hade mängder av snygga och dyra skor,kläder,läder,lack,skinn,klänningar...
    Jag var jätte chockad som sagt när han berättade,och han var livrädd för att förlora mig.

Men när allt lagt sig och ju mer tiden gick vande jag mig vid tanken.Han bytte aldrig om under den första tiden ihop,han gjorde det först när jag fått veta,smält detta och då vi pratat om detta.

Jag ångrar inte en sekund att jag stannade,han är den bästa man jag haft någon gång.Jag oroar mig aldrig att han ska vara otrogen mot mig,vi är mycket öppna i vårt förhållande speciellt vad gäller sex mm.Han delar ansvaret när det gäller vårthem med mig,med vår dotter,han är en kanon kille och jag älskar han.

Det roliga är ochså att han älskar tjej kläder,han köper mycket snygga kläder eller underkläder till mig ibland,eller till sig.Jag lånar hans kläder ibland.Har hänt att jag sminkat han,han byter då och då om till tjej.Jag älskar denna sida eftersom jag älskar han,jag behövde bara lite tid för att vänja mig vid detta.
    Eftersom vi har barn så byter han gaska sällan om numera,men ibland har vi barnvakt i några dagar,då tar vi igen allt.

Han har inte vart på fetisch fest sen vi träffades,men vi ska tillsammans snart gå till sån fest,första gången för mig.Vi har flera vänner som vet,men endast två av dem som vi kan prata öppet om detta,som är likadana.En kille som är transa,men träffade för 1 år sen en underbar vanlig tjej och blev kär,så de delar detta intresset nu....

Jag förstår att du är chockad.Nu när du fått veta detta så känner du snabbt vad du egentligen känner för denna kille.Älskar du han,är du kär?Om du verkligen känner starkt för han och vill ha han och leva med han kanske,så låt detta smälta och sedan försök kanske dela detta intrsse.Annars är det bara att göra slut.

Jag hade inget intresse eller kunskap vad gäller kläder,massa smink,höga skor..men nu har jag fått ganska stort intresse,och min man har verkligen fått mig kär.
    Han älskar mig väldigt mycket och vårt barn,och det känner jag,det vet jag.
    Han är mycket speciell min man,det känns skönt att vara den första tjej för han,första kärleken,känns ännu bättre när han är väldigt ansvarsfull,ärlig,trogen,rolig,romantisk...
    Han är speciell helt enkelt.

Det är ingen ssom anar att han faktiskt är transa.Han är en helt vanlig kille med fast jobb,körkort och bil,fru och barn och snart hus...och han är myket snygg.
    Vad som finns mellan oss eller i vår garderob vet ju ingen om,endast våra närmaste vänner typ.

Du känner snart om du vill gå eller stanna.Detta passar nog inte alla,du kanske inte älskar han...

• AnnaLund

Ja, du har nog rätt. Men det känns ändå så konstigt. Jag älskar honom och vill ju stanna hela livet med honom. Frågan är bara om jag är kär i en man eller en potentiell kvinna? Är det någon mer som har erfarenhet eller som kan tillföra något?

• Anonym

Min sambo är inte transa, men gillar att måla naglarna (nagelfetisch) och sminka sig ibland. Jag blev minst sagt chockad när han berättade, men nu sminkar vi oss ihop nån gång nu och då och sen har vi sex. Jag tycker det är rätt häftigt! Att se en annan sida av min machoman...

• MissLyckad

Fy fan, jag hade vridigt mig av skratt, spöat upp aset och hivat ut honom.

Svar på tråden Trans