• HannaMagnusson

Basiron för acne

Hej alla goa människor på FL!

Måste bara tipsa er som har problem med akne. Det är en sjuuuukt bra salva ifrån apoteket. Den cirkulerar just nu på reklamer, det är BASIRON. Aldrig varit med om något bättre! Ibland har jag perioder då jag har proppfullt med finnar i pannan, så jag köpte denna produkt på apoteket och redan på kvällen efter att jag prövat den på förmiddan så syntes resultat. Finnarna började "torka ut" och bli mindre, dagen efter syntes de knappt. Vissa säger att deras hy blir torr och fnasig, men det blir inte min... Det beross nog på person till person, och hur känslig man är! Så har du en elak akne, KÖP BASIRON! Min panna är slät som en bebis rumpa nu Snacka om fynd!

P.s Blev medlem nu ikväll så kanske har jag postat denna tråd i fel kategori men klandra mig inte för det....

• Svar på tråden Basiron för acne
  • OrdinaryMe

basiron är bra.. använd den bara inte ute i stark sol.. å tänk på att får du det på textil så bleks det.. (jag fick ett finfint "handavtryck "på en mörk handduk en gång..)

• HannaMagnusson
    OrdinaryMe skrev 2011-01-11 21:19:29 följande:
    basiron är bra.. använd den bara inte ute i stark sol.. å tänk på att får du det på textil så bleks det.. (jag fick ett finfint "handavtryck "på en mörk handduk en gång..)
    Jajamänsan OrdinaryMe! Det vet jag
  • Nickan10

Jag har testat Basiron och den fungerar OK på mig..men  dels blir jag extremt torr i huden av den (nästan som sprickor) och så försvinner inte all acne. Det är säkert olika för alla. Men om jag kan få hänga på med tips så vill jag bidra med Differin....detta är receptbelagt och jag har använt det i flera år. Huden hålls mjuk, alla finnar försvinner och porerna minskar. Kan också vara värt att prova för någon!

• HannaMagnusson
    Nickan10 skrev 2011-01-11 21:22:04 följande:
    Jag har testat Basiron och den fungerar OK på mig..men  dels blir jag extremt torr i huden av den (nästan som sprickor) och så försvinner inte all acne. Det är säkert olika för alla. Men om jag kan få hänga på med tips så vill jag bidra med Differin....detta är receptbelagt och jag har använt det i flera år. Huden hålls mjuk, alla finnar försvinner och porerna minskar. Kan också vara värt att prova för någon!
    Tråkigt att höra Nickan Men som sagt, det är nog väldigt inviduellt för hur känsklig hud man har... Jag har inte blivit torr än i alla fall trots jag använt den i en vecka idag. Självklart får du tipsa! Kanske är något man bör testa då Basiron blir "back in the days" hehe
Svar på tråden Basiron för acne