• Anonym

rädd o kissa när jag kommer

ibland har jag känt att jag ska kissa på mig när jag ska komma, då har jag stoppat. jag brukar komma mycket, men ibland , kan det hända att jag blir kissenödig, det blir jätte varmt vid klitorisen, men samtidigt skönt.
    jag undrar om det är fontän orgasm jag ska ha fått, eller om det verkligen är att jag blir kisse nödig , men det är jätte skönt, det känns som att jag ska få den skönaste orgasmen, men jag avbryter för är rädd att det ska vara kiss..
    någon som vart med om det ? eller är det normalt?

• Svar på tråden rädd o kissa när jag kommer
  • Anonym (MiniMe)

Släpp efter & njuuuuut, du kan få fontänorgasmer!

• Anonym

kan jag det , wiiee. men sen efter sexet när jag kissar så är det ganska fullt i blåsan. ååh vägar inte slappna av, tänk så är det kiss o jag kissar ner sängen. men hur känns en forntän orgasm, förklara känslan innan , prercis då man ska få, är det kissenödig känsla?

• Anonym (MiniMe)
    Anonym skrev 2011-01-12 00:30:05 följande:
    kan jag det , wiiee. men sen efter sexet när jag kissar så är det ganska fullt i blåsan. ååh vägar inte slappna av, tänk så är det kiss o jag kissar ner sängen. men hur känns en forntän orgasm, förklara känslan innan , prercis då man ska få, är det kissenödig känsla?
    Var inte orolig, slappna av & njut Ett tips kan vara att ha en hadduk under om du är rädd om sängen

Alla fontänorgasmer känns nog olika, men tror den gemensamma nämnaren är att man känner en form av kissnödighetskänsla precis innan (vilket får många att inte våga släppa efter) Att få en fontänorgasm är nog det härligaste som finns, iaf enligt mig
  • Anonym (mhm)

Precis likadant för mig..
    O jag sprutar massvis när jag väl släpper efter. Känns som flera liter. Rätt pinsamt.. Skäms

• Anonym (ej pinsamt)

Jag ligger ofta och slickar min fru när det kommer för henne och det är ofta mycket som kommer, ibland är det kiss också men jag slickar och njuter av allt, kanske ovanligt men otroligt upphetsande och skönt även för mig

• Anonym

okej. igår kändes det som att jag skulle kissa igen för det var så skönt, så jag tänkte det är säkert fontän orgasm, så jag slappnade av, jag kom. men ingen vätska kom...besviken haha

• Anonym (Same here)

Precis samma här också.
    Precis när det är som skönast, känns det som om jag blir enormt kissenödig och avbryter. Känns ju som om jag kommer pissa ner hela rummet. Men man kanske ska våga ge efter ändå då ^^

• Anonym (Mmm...)

Jag tror att det är tack vare den känslan som så få har fått fontänorgasm, de vågar inte släppa efter när den känslan kommer.

Våga, o njut sen

• Anonym

joo, men jag släppte efter och njöt, men det var vanlig orgasm. men det kändes verkligen som att jag var nära på att kissa ner hela han haha

• Anonym
    Anonym skrev 2011-01-12 00:30:05 följande:
    att du kan kissa efteråt betyder ju att det är en fontänorgasm du får och inte kiss...för då hade du inte kunnat kissa efteråt =)
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-02-01 23:43:01 följande:
    att du kan kissa efteråt betyder ju att det är en fontänorgasm du får och inte kiss...för då hade du inte kunnat kissa efteråt =)
    hur menar du då? asså under sexet känns det som att jag ska kissa på mig när det blir som skönast, men då har jag avutit ibland, och ibland släppt taget , men då är det vanlig orgasm, inget som rinner ut. men när sexet är över o han är klar. kan jag känna mig full i blåsan i kissa på toan. menar du då att jag redan har fått fontänorgasm, förstår inte riktigt..hehe
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-02-03 22:47:09 följande:
    hur menar du då? asså under sexet känns det som att jag ska kissa på mig när det blir som skönast, men då har jag avutit ibland, och ibland släppt taget , men då är det vanlig orgasm, inget som rinner ut. men när sexet är över o han är klar. kan jag känna mig full i blåsan i kissa på toan. menar du då att jag redan har fått fontänorgasm, förstår inte riktigt..hehe
    nä alltså vissa tror ju att en fontänorgasm är kiss...
    men när man har fått en fontänorgasm så kan man ju kissa efteråt...
    man hade ju inte kunnat kissa efteråt om det var så att man kissade på sig =)
  • Anonym

ahaa, ja då förstår jag :)

• Borttagen användare

vad innehåller en fontänorgasm egentligen?

• Anonym (Mmm...)

Snattade detta från en annan sida:

Vätskan som rinner eller sprutar ut kommer från dom parauretrala körtlarna som finns inne i slidan, samt från de Bartholinska körtlarna vid slidmynningen.

• Anonym (Mmm...)

Det svåraste hindret att komma förbi är att det känns exakt som kissnödighet reflexmässigt kniper du ihop för att inte kissa på dig. Om du låter kroppen själv få bestämma och slappnar av fullständigt ingen muskel i underlivet får hållas spänd vid orgasmögonblicket. Krysta lätt utåt se film 3 då bildas det ett inre tryck som gör att vätskan sprutar ut stötvis med rytmiska, mycket sköna sammandragningar i samband med orgasmen.

Från samma sida. =)

• Anonym
    Anonym (Mmm...) skrev 2011-02-16 07:45:17 följande:
     Det svåraste hindret att komma förbi är att det känns exakt som kissnödighet reflexmässigt kniper du ihop för att inte kissa på dig. Om du låter kroppen själv få bestämma och slappnar av fullständigt ingen muskel i underlivet får hållas spänd vid orgasmögonblicket. Krysta lätt utåt se film 3 då bildas det ett inre tryck som gör att vätskan sprutar ut stötvis med rytmiska, mycket sköna sammandragningar i samband med orgasmen.

Från samma sida. =)
    men grejjen är, alla dom här tjejerna får ju fontänorgasm av att onanera, men jag har aldrig fått den kälsan av fontän orgasm när jag onanerar, bara ibland under sex, å då ör det oftast en viss ställning. då jag har mina ben uppe på hans axlar. och när vi kör åt sen då hans penis är väldigt djupt in.

kan alla få fontänorgasm, eller är det bara vissa?
  • KalleKn

Skaffa plastad frotté så slipper oron för att det skall hända en olycka. Vare sig du kissar eller får en fontän så blir det sjukt blött. Våta fläcken efter en kille kommit är inget mot när en tjej kommer.

• Anonym (Mmm...)

Det att man känner sig kissnödig är att G-punkten sitter så nära urinröret, men fortsätter man massera så försvinner den känslan o man känner välbehag istället.

Olika personer kan få orgasm på olika sätt, vissa kan bara få via onani o andra via en partner. När du sätter upp dina ben på din killes axlar så kommer han åt g-punkten, din punkt kanske helt enkelt sitter längre in än de tjejerna som är på filmerna.

Svar på tråden rädd o kissa när jag kommer