jag svälter mig själv!!!!!
Som många andra i början på det nya året lovade jag mig själv att ta fatt i min vikt när jag insåg att jag kommit över 100 strecket med stadiga 103 kilo.
Jag är 22 år och har alltid varit kurvig och legat på en st. 40 och aldrig varit nöjd med det heller, när jag fick bar gick jag upp runt 25 kilo och 15 trillade av direkt därefter jobbade jag bort kilo med alla möjliga dieter. Men kom därefter i en fas i mitt liv då jag deppade ner mig väldigt. Nu står jag här med 103 kilo på 184 cm och vill komma ner till runt 70 kilo som jag vägde när jag "kände mig tjock" men så här efteråt ser jag på bilder att jag var faktiskt riktigt snygg då!
Sagt och gjort så började jag en nutrilettkur (ren kur) och efter vecka 1 hade redan 5 kilo försvunnit. Nu är jag inne på vecka 2 och inser att detta inte håller. Utan och tänka på det undviker jag att äta och emellanåt går det flera dagar innan jag äter något.
Jag proppar i mig multikvinna optimal (4 olika tabletter) och någon slags brustablett med abcde-vitaminer.
Men känner ingen hunger? tänker jag på de här nutrilettpåsarna så tänker jag på något annat istället och säger att jag tar en sen och när jag väl går och lägger mig på kvällen inser jag att jag inte ätit något.
Jag inser själv att detta inte kan vara hälsosamt, men hur farligt är det egentligen? dricker mängder med vatten så det enda jag som jag anser är en biverkning är kass andedräkt, konstant törstig och huvudvärk som kommer om jag inte dricker vatten,
Det märkliga är att trots huvudet säger att detta är så otroligt fel så är det något inom mig som fortsätter. jag är så inställd på och gå ner i vikt och det ska gå fort..