• Bettina

Tips på företag där man kan skapa egna fotoalbum på nätet?

Hej, finns det någon som har tips på något bra ställe på nätet där jag kan skapa min eget digitala fotoalbum och få det tyckt?

Jag fick tips om Vistaprint innan jul.
    Skapade 2 olika typer av fotoalbum där. Men nu efter nästan en månads försening, flertalet mail till Vistaprint skyllde de leveransförseniningen på det dåliga snöovädret i Sverige.
     Idag har jag idag fått besked om att de inte vet NÄR eller OM de överhuvudtaget kan leverera mina fotoalbum. Det låter tyvärr inte som ett seriöst företag. Dessa skulle vara julklappar!!!

Vill dock gärna göra mina fotoalbum men vet inte vilket företag man skall välja.
    Tacksam för svar.
    Bettina

• Svar på tråden Tips på företag där man kan skapa egna fotoalbum på nätet?
  • spunge

vistaprint har jag testat nu flera gånger och det funkar utmärkt! brukar även göra almanacka där!

• mammas sötis

Jag har testat  my photobook och extra film. Tyckte att my photobook inte var så användar vänlig. Men nöjd med extra film.
    Sen finns scandinavian photolab också. Lite dyrare, har dock inte testat deras fotoböcker men däremot framkallat bilder där och varit nöjd.

www.myphotobook.se
    www.scandinavinaphotolab.se
    www.extrafilm.se

• Bettina

Tack för tipsen.
    Jag har dessvärre ännu inte fått mina fotoböcker från Vistaprint och vet ej heller om jag får dem....
    Trist

• vill bli mamma 2009

Jag gjorde en jättefin fotobok till min syster på extrafilm.se
    De har jättemycket bakgrunder, ramar och dekorationer plus att det är enkelt att arbeta med.
    Rekommenderas!

• Pärlans2

Hej!

Använd er av ett svenskt företag istället!
    Jag gör alla min fotoböcker hos fotoklok.se mycket snabba leveranser och bra support. (svara på mail på helgerna)
    Sist la jag min beställning den 20 dec. och fick den innan julafton.
    /L

Svar på tråden Tips på företag där man kan skapa egna fotoalbum på nätet?