• Busbellan

Ska beställa canvas, var kan man beställa om man vill välja format helt fritt?

jag har några bilder som jag vill ha på canvas. Tycker att på de flesta sidor så har de några format av tavlor att välja på, men dessa stämmer inte in på de bilder jag vill ha. Nån som vet nån sida där man kan välja format helt fritt?

Mamma till Nora, August och Ella
  • Svar på tråden Ska beställa canvas, var kan man beställa om man vill välja format helt fritt?
  • Skruttefia06

Hej!
    Jag jobbar i en fotobutik i GBG, vi kan göra vilken storlek du vill men canvas är svårt att skicka för det är så känsligt material..Såg att du bor i Småland..

• Busbellan
    LillaPluppen skrev 2011-01-13 10:53:53 följande:
    gallerix eller något tryckbolag i närheten hos dig=)
    Vi har en bra fotobutik här i stan, hade bara tänkt se om jag kunde hitta det lite billigare
  • Busbellan
    Skruttefia06 skrev 2011-01-13 10:54:41 följande:
    Hej!
    Jag jobbar i en fotobutik i GBG, vi kan göra vilken storlek du vill men canvas är svårt att skicka för det är så känsligt material..Såg att du bor i Småland..
    Tack
    Ja, ska jag ändå göra det i fotobutik så gör jag nog det hemma, men tack ändå!
  • Rocktheblogg

Jag driver ett tryckeri och det är inga problem att vare sig skicka eller att trycka udda storlekar. Det enda vi har som begränsning är en max tryck bredd på 70 cm,,,

Kolla lite får du se på www.grimbergstryck.se

vi hjälper dig gärna!

Välkomna till min blogg - rocktheblogg.se
  • Busbellan
    Rocktheblogg skrev 2011-02-18 00:23:24 följande:
    Jag driver ett tryckeri och det är inga problem att vare sig skicka eller att trycka udda storlekar. Det enda vi har som begränsning är en max tryck bredd på 70 cm,,,

Kolla lite får du se på www.grimbergstryck.se

vi hjälper dig gärna!
    Var inne och kollade lite
    Ni trycker alltså andra storlekar än de som står under beställningen?
    Hjälper ni även till att fixa så bilden blir i ett bra format?
    jag klipper ju gärna bilden själv så som jag vill ha den, men vet ju inte riktigt med vilka mått den passar
Svar på tråden Ska beställa canvas, var kan man beställa om man vill välja format helt fritt?