• Anonym (hjälp)

Hur dissar man någon snällt? snabba svar tack!

Jag träffade en kille några ggr i höstas och sen var det inget mer med det. Jag slutade höra av mig i oktober men han bara fortsätter höra av sig. Nu skrev han ett sms att han vill ses.. Vet inte vad jag ska svara? Hatar att dissa folk och känner mig bara dum och elak. Men han borde ju fatta att jag inte är intresserad??

Saken är den att jag träffar en annan kille nu som jag börjar tycka om lite smått men jag vet inte hur seriöst det är mellan oss. Tror han gillar mig mer och det känns ju elakt att träffa en annan kille nu när vi ses.

Vad fan ska jag svara?

• Svar på tråden Hur dissar man någon snällt? snabba svar tack!
  • Aiva

Kan du inte bara skriva att du e intresserad av ngn annan?

• Anonym (hjälp)

Jo.. Men det känns så elakt på nåt vis. Haha jag är verkligen sämst på det här..
    Ska jag bara skriva "det vore nog inte så bra om vi sågs för jag träffar någon just nu"?

Aiva skrev 2011-01-13 17:15:33 följande:
    Kan du inte bara skriva att du e intresserad av ngn annan?
  • Lady Namárië

Tja, vad sägs om:

"Du, vi hade det trevligt i höstas, men jag kände att det inte riktigt klickade mellan oss. Du är en jättetrevlig kille, och jag hoppas att nästa tjej (eller kille, jag vet ju inte vem du är, ts!)  du träffar är den rätta för dig! All lycka, och hej då!"

So say we all
  • Anonym (hjälp)

Han har sagt att han inte vill nåt seriöst med mig heller så antagligen vill han bara ses och ligga.. Då borde det ju vara ännu enklare att dissa. Men jag är så satans feg.

• Anonym (hjälp)

Fan. Jag ignorerade det bara men skrev "vad ska du göra i helgen då"? Men nu lär han ju tolka det som att jag vill ses i helgen istället. Jag kan inte ens då heller...

• Aiva

Jag tror ändå att du gör er båda en tjänst genom att vara rak o säga som det e.

• Anonym

Det klickade inte mellan er. Punkt. Han lär väl märka det för eller senare ändå att du inte är intresserad - du är inte elak på något vis för att du är ärlig.

• Anonym (hjälp)

Jag började bara skriva om nåt helt annat och sen avslutade han med "om du vill ses nån dag så är de bara att höra av sig". Jag svarade inte på det alls så det borde han ju ta som en diss. Om han hör av sig om vill ses igen så säger jag att jag har träffat någon och vill se vart det leder.

• Anonym (Annika)

Jag dissade en kille nyligen. Och känner mig också taskig. För han är en jättefin person. Jag känner bara inte "det". Och det kan man ju inte hjälpa?
    Jag var nervös över att träffa honom igen efter dissen, men han var så bra. Precis som vanligt, och låtsades som ingenting. Var en stor lättnad för mig, som först kände mig obekväm. Efter ett tag började jag slappna av. Han ville nog inte att det skulle vara jobbigt mellan oss. 
    Och ändå... så går jag och känner mig hemsk Obestämd

Svar på tråden Hur dissar man någon snällt? snabba svar tack!