• lunkodu

Min mans ex hotar mig.

Jag är gift med en man som var ihop med en kvinna innan vi träffades, de har ett barn som är 7år tillsamman, förhållande tog slut när barnet var ett år. Jag träffades min man när barnet var 2år. i början tyckte jag är hans ex gillar mig för att hon var snäll mot mig men min man sa att hon bara låtsas, ex har haft mer an tio men efter min man men just nu är hon ensam. Hon har varit singel nu ett år. Jag och min man fick barn två år sedan, ex låtsat att vara glad men egentligen var hon inte glad att vi ha barn tillsamman. Det problem son vi har nu är att hon har sagt till mig och min man att dottern få inte vara hos oss när min man är inte hemma, jag ville att våran barn och min mans barn ska ha bra syskon förhållande men ex ville inte.
    jag är ledsen för min styvbarn för att de hon son mist mycket. vad ska jag göra.

• Svar på tråden Min mans ex hotar mig.
  • Kanskedinsyrra

kanske inte så mycket du kan göra. Låt honom ha kontakten med henne och så får de bestämma om sitt barn och så sköter du om ditt barn främst...

• Löööw

Prata med mannen din! berätta vad du känner och hur du vill ha det. Tycker han som du så kan ni söka hjälp hos kommunen. Det finns familjerådgivning, familjerätt och andra som kan hjälpa till. Dt kan vara så att exfrun kan behöva höra utifrån vad som skulle vara bra för barnen.

Vore guld att ha en bonusmamma som du

Svar på tråden Min mans ex hotar mig.