• Luttan01

Tips på festlokal i Västerås

Jag ska planerar en 40 års fest men kommer inte på nåt bra ställe att ha festen på, behöver förslag =)

Lokalen ska vara i Västerås, eller i utkanten av Västerås. Ska ha egen mat & dryck så det ska inte vara resturang eller dyligt.

Har hört talas om nån lokal på Tidö-Lindö precis vid vattnet men hittar inget när jag söker efter det, nån som vet nåt mera om det eller har annat förslag.

Tacksam för all hjälp =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-18 15:01
    ''''''

Ingen som vet någon lokal??
    Har kollat runt massor men det är antingen svint dyrt eller festvåning med servering och det vill jag ju inte ha
    Snälla.. kom med förslag om du vet nåt *desperat*

• Svar på tråden Tips på festlokal i Västerås
  • marmelad

Puffar tråden lite, då vi planerar 30års fest till sommaren och letar lokal

• BeDee

Vi hade vår bröllopsfest i Biskopsängens samlingslokal. Verkligen toppen ställe! Man får plats med ca 100 sittandes personer kanske tom fler. Finns en liten scen, och bra kök mm. :) Lagom avstånd till stan.

• monicalevin

Har "underbara ungar" eller "luttan01" hittat något då jag letar billig och bra lokal till min student. Vill precis som "luttan01" inte ha catering då vi lagar mat själv utan bara lokal...? :)

• monicalevin

åhh, "bedee", har du någon länk till biskopsängens samlingslokal? hittar det inte då jag googlar omkring :/  

• mapena

Du har ju Brunnby gård som ligger mellan Anundshög och Irsta ungefär! Har själv inte varit där, men min sambos syster hade sin bröllopsfest där. Det kostar 3000 för en hel helg har jag för mig (så man har tid att städa och så) och man får ha egen catering :)

• Luttan01

Jag hittade en lokal efter mycke letande och med ren tur kan man säga.. alla ställen jag kollade och ringde till var redan uppbokade. Men sen fick jag ett samtal om ett återbud det datumet vi ska ha festen så nu blir det i Badelunda kyrkskola

Fick hela helgen för 4800kr då är det med allt, ljudanläggning, bord hela köket mm, fredag vid lunch till söndag vid lunch. De rustar stället dessutom nu så det blir toppen fint. Det finns plats för 100personer.

Svar på tråden Tips på festlokal i Västerås