ständiga bråk,så less
jag är så less och orkar verkligen inget mer. är gift sen 3 ,5 år,ihop sen 5,vi har 2 barn 4 år och 10 månader som är underbara o vi båda älskar.MEN: vi bråkar jämnt.oftast är (var) det jag som var irriterad över ngt som min man gör eller inte gör,dvs,han är super slarvigt,gör en röra jämnt osv.Sen glömmer han allt,man msåte påminna han om att ta ut sopor typ sov. Men det är inte det största problemet.de flesta män är väl inte städkungar och nu har vi städhjälp.Det är mest hans sätt som stör mig och som många av mina vänner/familj också lagt märke till. han kan vara ofta choleriskt,blir högljud,brusar upp vi diskussioner,han säger alltid han älskar mig,ge mig dyra presenter men jag tycker inte sådant visar kärlek.han ge mig aldrig en puss/kram när han går till jobbet eller kommer hem(jag är mammledig) inte ofta annars heller.han är ofta borta o jaga(inte alls ofta enligt han, han fick ju drar ner sååååå mycket sen vi är ihop!!!)r,då jag sitter själv med barnen, har ingen familj här(är inte från sverige) och inte så många vänner. hans familj suger,svärmor är "a bitch"(förlåt uttrycket).Dessutom har vi börjat(för2 år sen) bygger ut huset,skulle vara kalrt 1 år sen, men det blir aldrig kalrt känns det som.Nu har mannne även fått kroniskt prostatit och har super ont, orkar ingenting,men på dålig humor,choleriskt osv var han innan också.orkar snart ingen mer.han säger jag ska göra saker,men när jag gör det är det ALLTID en diskussion.som igår,skulle bara åka o basta med en vännina 1,5 timme, då var det naturligtvis jätte dumt för att han skulle packa(åkte bort idag) göra massa, minstingen hade inte ätit middag än,som irriterde honom.jag hade dock lagat middag som stod klart osv:som jag nästan alltid gör.bara ibland hinner jag bara inte,minstingen är rätt krävande,mannen komemr hem 18,19 varje kväll.oj nu blir det långt.iaf vad gör man men en ständig grinig,man på dålig humor,som det inte går att prata med.just det en till sak: han pratar ofta med mig som om jag är 3 år och typ tillrätavisa mig.fast jag är högutbildad,flerspråkig och väldigt allmänbildad,han är inte det.Antar att det är en komplex han har och därför gör han det. Då drar han bara upp alla mina fel och hur hemskt jag är mot han(då menar han att jag gnäller på han,men han är ju så stökigt) oj nu ble vdet lite osammanhängande...iaf.......i rådgivning vill han inte gå.....ge upp snart.Innerst inne älskar jag honom och han mig, det vet jag...men han är sååå svår....snälla har ni några råd att ge.......