• hannah8607

Dagmammor i Linköping

Jag funderar på att lämna min dotter hos en dagmamma istället för dagis när det börjar bli dags för det. Jag har fått för mig att det är bättre och lugnare än på dagis.
    Har någon nåt bra tips på dagmammor i Linköping? Kanske till och med telefonnr?

Dela gärna dina åsikter och funderingar kring ämnet Solig

• Svar på tråden Dagmammor i Linköping
  • Mammat3

Gå in på Linköpings kommun och titta vilka som finns i ditt område. Jag bor i Linghem och jag tycker det är bekvämt med dagmamma. Nu vet jag ju inte hur det är på dagis då vi aldrig har haft det men en vännina har sin på dagis och dom får hem mycket mer sjukdomar än oss. Så det ser jag som en stor fördel

• hannah8607
    Mammat3 skrev 2011-01-14 10:59:49 följande:
    Gå in på Linköpings kommun och titta vilka som finns i ditt område. Jag bor i Linghem och jag tycker det är bekvämt med dagmamma. Nu vet jag ju inte hur det är på dagis då vi aldrig har haft det men en vännina har sin på dagis och dom får hem mycket mer sjukdomar än oss. Så det ser jag som en stor fördel
    Okej tack för tipset!
    Jo det där med sjukdomar på dagis är väl skräcken för dom flesta föräldrar. Känns som sagt som om det är mindre sånt hos dagmammor Glad
  • Mammat3

Ja det är vad jag har hört iallafall. Men nu får jag se hur det blir själv då mina små ska börja dagis nu i februari. Var tyvärr fullt hos alla dagmammor men jag hoppas att jag får in dom till hösten iallafall.

Svar på tråden Dagmammor i Linköping