• Favvo

Visaprint- trasig mugg!

Hej.
    Beställde en mugg ifrån visaprint som bla fl tipsade om. Dock  kom muggen idag, alldels trasig :(

Hur kan man bara packa en mugg i en kartong och tro att den ska hålla???

Ni som har beställt muggar därifrån var dom hela?

• Svar på tråden Visaprint- trasig mugg!
  • Klugscheisser

Det är väl bara att höra av sig till dem så får de skicka en ny. Du hade blivit förbluffad om du visste hur posten och andra speditörer hanterar våra paket.

• AvalonC

Jag har beställt 2 stycken vid olika tillfällen.
    Inga problem.

Men hör av dig till dem och se om de kan lösa problemet, inget är omöjligt. :)

• Pallas
    Klugscheisser skrev 2011-01-16 06:58:39 följande:
    Du hade blivit förbluffad om du visste hur posten och andra speditörer hanterar våra paket.
    Vi har en mapp på datorn på jobbet, med hundratals bilder på transportskador, som heter "DHL suger".
  • Enyana

Beställde tre muggar därifrån innan jul och de var hela... Trist för dig, hoppas det löser sig!

• Stratus

Ring Vistaprint och prata med dem. De är otroligt serviceminded och skickar säkert en ny mugg. Jag beställde kalendrar och julkort före jul och betalade hutlöst för en snabb leverans. (Det hade blivit fel vid en tidigare beställning så jag fick göra om.) Paket skulle komma på onsdagen, på fredagen hade jag fortfarande inget fått och julklappar skulle delas ut på lördagen. Jag fick pengarna tillbaka direkt, trots att paketet var på väg och antogs komma fram, men för sent. Det var inget snack. De har ingen kundservice på svenska, men du ringer och betalar som inom Sverige.

• Klugscheisser
    Pallas skrev 2011-01-16 23:47:41 följande:
    Vi har en mapp på datorn på jobbet, med hundratals bilder på transportskador, som heter "DHL suger".
    Haha, det kan jag tänka mig. Har själv hämtat ut paket från speditionsfirmor, där man hör när personalen hämtar det, hur det rasslar som ett mekano, trots man beställt "helt" porslin. Har gjort många reklamationer av dylika tjänster. Glad
Svar på tråden Visaprint- trasig mugg!