Kudde till 1-åring
Jag har en dotter på 1 år som har en platt kudde i sängen just nu, men när vi tittar till henne på kvällen så har hon ofta lagt huvudet på sitt gosedjur. Är det dags att byta till en tjockare kudde igen eller när gör man det?
Jag har en dotter på 1 år som har en platt kudde i sängen just nu, men när vi tittar till henne på kvällen så har hon ofta lagt huvudet på sitt gosedjur. Är det dags att byta till en tjockare kudde igen eller när gör man det?
min son fick en vanlig vuxen kudde när han var ca1år. den är för "mag-sovare" så den e inte så där jätte tjock som jag vill ha. Men för hans lilla huvud är den tjock finns på ikea för en lagom slant :)
Min tvååring varvar mellan "sin" platta kudde och en vanlig kudde.
Ibland vill hon ha den ena, och ibland den andra....
Tack för svaren! Ja då kanske det är dags att byta. Min dotter brukar försöka ta över min kudde när hon sover bredvid oss ibland
Vår 15 månaders har haft en "rätt start" kudde sen han var några månader. Kanske är dax att byta snart...
Min son har ingen kudde (har aldrig haft). Kanske dags att köpa en 
Jag har fått ta bort sonens kudde, han är 13 mån. Han ligger och hasar sig uppåt så den hamnar under skulderbalden på han;) Ser inte bekvämt ut, men vem vet det kanske han tycker ;)