Fråga om pulka!
Jo ska man köpa en "bebis" pulka eller en större variant till en 15 månaders?
Hur har ni tänkt?
Jo ska man köpa en "bebis" pulka eller en större variant till en 15 månaders?
Hur har ni tänkt?
jag hade nog köpt en större variannt så man kan åka me i backarna weeeeiiiii
kram
haha! Sant!! Tack ska du ha!
Vi har en stor nu vi har aldrig haft en bebis pulka. Jag åker med i backarna med min lilla flicka på 1½år men min stora tjej brukar åka själv men hon är 3år 4mån.
Mina barn hade bebispulka, men då var de små...så fort de kunde sitta någorlunda stabilt har vi haft en vanlig pulka
finns ju större varianter fast med ryggstöd och sele med. kanon!
Smyger in i tråden å frågar..
Då undrar jag var man får tag i den mindre varianten,alltså "bebispulkan" med ryggstöd och sele.
Babyland har babypulka med sele...men när kan man börja använda babypulkan? Från vilken ålder?
Köpte vagn på barnenshus igår så slet åt mig en pulka 179kr tror jag den kosta..en mindre variant(med sele)..kom på att sätter jag mig i en pulka går den väl sönder!
Får köpa kälke till mig
Du kan väl dra liten från han/hon sitter stadigt..bädda om lite bara. Små backar klarar dom nog med..bara att vänta in snön..jätte chans mitt i sthlm
Vi köpte en variant som heter Froggy den är en bebispulka fast större o stadigare. den klarar backar utan att välta men funkar ändå att dra barnet i för ett litet barn fixar inte att sitta utan ryggstöd när man drar dem.
En Stiga Froggy har vi också och var jättenöjda med den ifjol till sonen. I år får dottern ta över den bara det kommer lite mera snö.
www.jarlacykel.se/kategori.php
EKO har också barnpulkan.
Froggyn är billigare på hikmet. Där kostar den 98:-
www.hikmet.se
Hoppas bara att det kommer någon snö snart.. eller om det kommer över huvudtaget.