• Snossan

Fråga om pulka!

Jo ska man köpa en "bebis" pulka eller en större variant till en 15 månaders?
    Hur har ni tänkt?

• Svar på tråden Fråga om pulka!
  • MammaAnne

jag hade nog köpt en större variannt så man kan åka me i backarna weeeeiiiii

kram

• Snossan

haha! Sant!! Tack ska du ha!

• Vanilj

Vi har en stor nu vi har aldrig haft en bebis pulka. Jag åker med i backarna med min lilla flicka på 1½år men min stora tjej brukar åka själv men hon är 3år 4mån.

• Kami74

Mina barn hade bebispulka, men då var de små...så fort de kunde sitta någorlunda stabilt har vi haft en vanlig pulka

• Pia J

Smyger in i tråden å frågar..
    Då undrar jag var man får tag i den mindre varianten,alltså "bebispulkan" med ryggstöd och sele.

• Sessa25

Babyland har babypulka med sele...men när kan man börja använda babypulkan? Från vilken ålder?

• Snossan

Köpte vagn på barnenshus igår så slet åt mig en pulka 179kr tror jag den kosta..en mindre variant(med sele)..kom på att sätter jag mig i en pulka går den väl sönder!

Får köpa kälke till mig

Du kan väl dra liten från han/hon sitter stadigt..bädda om lite bara. Små backar klarar dom nog med..bara att vänta in snön..jätte chans mitt i sthlm

• Stora

Vi köpte en variant som heter Froggy den är en bebispulka fast större o stadigare. den klarar backar utan att välta men funkar ändå att dra barnet i för ett litet barn fixar inte att sitta utan ryggstöd när man drar dem.

• Monstermamman

En Stiga Froggy har vi också och var jättenöjda med den ifjol till sonen. I år får dottern ta över den bara det kommer lite mera snö.
    www.jarlacykel.se/kategori.php

• Vickyb

Hoppas bara att det kommer någon snö snart.. eller om det kommer över huvudtaget.

Svar på tråden Fråga om pulka!