• Andreas tjej

Vad kostar iTRIMS måltidsersättningar?

Jag sitter och läser på om iTRIM och hittar ingen uppgift om vad deras måltidsersdättningar kostar.
    Någon som vet?

• Svar på tråden Vad kostar iTRIMS måltidsersättningar?
  • Nockanpockan
    4 valfria förpackningar = 796 kr

Just nu har de kampanj :
    – få 15 % rabatt. Kampanjpris 4 frp = 677 kr

12 portioner i varje paket.. Dock är de så där i smaken tycker jag.. Jag gick med för ett år sedan, tappade 12 kg i vikt på 2,5 månad men mådde skit så fundera på hur mycket och gärna du vill det här och om du verkligen har motivationen.. Du behöver inte ta den mest extrema varianten som jag gjorde visserligen men pröva annars att använda deras cirkelträning och lägg om din kost själv så kommer du ner i vikt.. Cirkelträningen är faktiskt riktigt rolig och bra..!
  • Andreas tjej

På vilket sätt mådde du skit?

• Nockanpockan

Jag blev deprimerad, trött och tappade orken helt.. Och det gällde inte bara de första daganr utan höll i sig under hela perioden som jag bara körde på deras soppor och shaker.. Mycket kan nog vara att du inte harr allt för mycket att välja bland och det blir otroligt enformigt.. Du får inte äta frukt eller grönsaker, bara dricka vatten, te och kaffe ( utan mjölk och socker.. ) Man bara är.. Jag tappade orken totalt och blev helt håglös..

Men det varierar från person till person, en del tyckte att de första dagarna var värst och att det sen blev superenkelt att leva så  och att de mådde så bra..  Men frågan är om det är värt det.. Jag gick ner 12,5 kg på de veckorna. Men jag gick ner lika mycket på samma tid på att bara äta rätt, mindre portioner men mer träning.. Deras cirkelträning är som sagt helt underbar!

Mitt råd är att du ske till dig själv som person.. "Är jag en människa som verkligen KLARAR att bara äta soppa 4 ggr om dagen 7 dagar i veckan i 10 veckor"? Om du har den motiviationen och tror det så kör på! Men vet du att du kan ha lätt för att tröttna ibland ( som jag tyvärr är ) så kommer det kännas bedrövligt..

Man behöver ju inte köra på den hårda varianten som jag gjorde.. Man kan välja att bara byta ut 2 mål om dagen mot deras produkter och sedan äta enligt handflatemetoden.. Du kan gå på ett möte och lyssna på vad de har att säga.. Du behöver inte bestämma dig på en gång.. Gdit och känn efter, be att få lite smakprover med dig så du kan smaka och se om det är något du skulle gilla..

Lycka till!

Svar på tråden Vad kostar iTRIMS måltidsersättningar?