• Anonym (is)

får jag fontänorgams?

Ni som är experter på området, hjälp mig lite! När jag har sex med min kille så blir de riktigt blött precis innan orgams. Det blir så blött så de skvätter om jag ex rider av honom. Är det fontänorgasm eller blir jag bara extra blöt för att orgasmen är på g? Sen kan jag faktiskt ana en liiiten urindoft när de blir så där blött, varför då?

• Svar på tråden får jag fontänorgams?
  • copl2

Det låter som att det kan vara det. Den kvinna som jag levde med i 8 år fick ofta fontäner och de kom ofta lite innan hon fick den "vanliga" orgasmen.

• Anonym (MiniMe)

Det är utan tvekan fontänorgasm du får, grattis

• Anonym (is)

Oj blir lite "orolig" att jag uttryckte mig fel... med skvätta menar jag att de blir så mycket vätska som rinner ur mig och ner på killen när jag rider, så de skvätter pga att jag rider honom och när våra kroppar stöts emot så skvätter det, för all vätska ligger runt killens kuk =) Det är alltså INTE så att de skvätter/sprutar något i en stråle (vad jag vet) de blir oerhört blött bara.

• copl2

Jadå. Fontänorgasmer kan variera väldigt mycket i mängd och styrka.

• Anonym (is)
    copl2 skrev 2011-01-15 22:08:51 följande:
    Jadå. Fontänorgasmer kan variera väldigt mycket i mängd och styrka.
    Ja då kanske de är det då! Men ska man känna skillnad kroppsligt vid en vanlig orgasm och en fontänorgasm?
Svar på tråden får jag fontänorgams?