har du testat bantnings te?
hur funkar det?
går man ned i vikt av det?
hur mkt har du tappat och hur fort då?
hur funkar det?
går man ned i vikt av det?
hur mkt har du tappat och hur fort då?
har oxå hört talas om bantningste!? men låter lite konstigt i mina öron.!! Men väntar me spänning på o få höra ev resultat :D
ja jag vill veta om det finns nåt som verkligen hjälper?
typ nutrilett och sånt tro jag inte på.kollade förskojj på tradera säljs mkt mediciner
men är de till att lita på?nåt som funkar?
Det är båg. Enda sättet att gå ned i vikt med te är om tedrickandet gör att man hoppar över mat man skulle ha ätit annars.
Tänk efter lite - världen är full av feta och överviktiga personer som inte vill något hellre än att gå ned i vikt - om det fanns någon kur som verkligen fungerade, tror du inte att det skulle blåsas upp i stora rubriker och bli en storsäljare?
Det enda som fungerar är det tråkiga: ät mindre och motionera mer.
Nej, jag har inte testat bantningste men jag dricker mycket te generellt. Och det jag kan säga är att när vi inte har te hemma efter maten så går man gärna och småäter lite, men te fyller magen och gör att man slipper gå och lägga sig hungrig (vi äter middag vid 17 och går till sängs vid 22).
Samma på jobbet. Tar man en kopp te när man börjar bli lite hungrig så är risken mycket mindre att man stoppar i sig den där lilla chokladbiten eller godisen.
Så vilket te som helst funkar, du behöver inte köpa något dyrt specielte.
Hej ni undrar om bantningste fungerar och de gör de.Har prova de och de funkade på mej på en månad gick jag ner ca 6kg och blev förvånad.För först trodde ja ej på de så fick ja prova gemom min rumänska kompis som anväder sånt. Sen beror de på olika märken också. Ha köp i en butik där somalier eller hur de nu stavas. som säljer sånt om man frågar om de.