välkommen till helvetet med framfall o att vara ung!
ja jag vill mest bara ventilera jag e 25 fick barn för 8månader sen,jag vet att de kan ta upp till 2 år innan kroppen läkt sig, men jag har framfall av främre slidvägg som i sin tur drar ner livmodern så att livmodertappen är ca. 0.5 cm inn i slidan.
jag kan inte ha sex de gör allt för ont (tänk er när man stöter djupt o når livmodertappen) 2 cm in så e de hard core (hur de nu stavas) jag har varit hos läkaren o de säger bara att de inte gör något åt saken får vänta ytterligare 2mån för att bli slussad till en ny läkare. (som ska hjälpa mig att leva med det)
behandling för framfall som ger besvär
*prolapsring (fungerar inte på mig)
*operation (operation gers tydligen inte om man vill ha fler barn. hahahha hur ska jag få barn be killen spruta utanpå??? irroni de skulle nog fungera)
inte nog att mitt underliv är som på en 80åring (ursäkta om jag förolämpar någon men de e vanligare hos 60 upp) så har detta oxå påverkat min blåsa jag kissar på min när jag anstränger mig eller om jag bara promenerar eller ja om jag bara sitter.
har varit hos läkaren för det men o hon sa att man kanske får ge mig elbehandling för att stimulera rätt muskler. lika bra att ta en felkoplad dildo o ge sig själv stötar hemma. (de e ungefär samma behandling)
känner mig sååååå sexig.......
NOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!
JÄ*** läkare fattar dom inte att jag behöver operationen mer än någon som inte har sex längre????
inte nog att man har ont mellan benen dag o natt man känner sig så otroligt fräch stinker kiss o känner hur slidan har förlorat allt som gjode de till en.
(för att ta kort. fick en pöjk som va stor 5kg 54cm o förlossningen va hemsk tydligen har det orsakat att musklerna gav upp /lossnat sen har jag inte haft lyxet att ta de lungt efter förlossningen fick infektion i livmodern o blåsan i samband med förlossningen vet inte om de har något med saken o göra,kanske...)
pga att mitt första barn va så stort o gav mig sån skada får jag inte föda vaginalt. så jag undrar va e de som hindrar dom från att fixa min kvinnlighet?????? snart har jag en penis(livmodertappen som snart hänger ut)
så jag vill bara gnälla på de dumma dumma regler som finns.
de e som om dom njuter av att förstöra mitt liv. ja mitt psyke äktenskap o allt man mår riktigt skit....