• FiaFit

Attract promand/löpband är ju bara BÄST!

Hej,

Jag läste några trådar om folk som funderade på att köpa Attract löpband (jag var själv ute och rekade innan jag köpte det) och jag måste säga att det är min bästa investering på länge.

Det är ju grymt!

Man kan träna när som helst. Och det går att köra så fort att man verkligen springer.

FEM pass i veckan kör jag, fd soffpotatis som inte motionerade alls. På två veckor har jag gått ner 2,5 kilo.

Ni som funderar på att köpa: gör det! Det är värt varenda krona.

Jag trodde aldrig att det skulle kännas så kul att stå på ett löpband. Någon som håller med? 

• Svar på tråden Attract promand/löpband är ju bara BÄST!
  • Coofe 90

Får väl tyvärr säga att jag inte alls föredrar en sådan maskin, oavsett.
    Ta en runda ute i friska luften, komma ut o få ta till sig naturen eller liknande är grymt avslappnande för mig, rent mentalt. Dock blir det ju lite mindre nu under vintern, men kompliterar med spinning :).

• FiaFit

Jo så är det ju men om man inte kan dra ut i naturen för att ens man kanske reser eller kommer hem sent så är det ju FANTASTISKT eftersom annars skulle man bli utan motion. Eller få betala en barnvakt för att få motionera och det bara vägrar jag...

• Zelmilainen

vad gav du för det? går det att stuva undan lätt?

nehepp...
  • FiaFit

Lite dyrt var det allt. Men det är ju gymkort med.

3950 kronor betalade jag.

Det tar ingen plats alls, jag har det i klädkammaren!

(Gud vad jag gör gratisreklam.... jag borde FÅ ett löpband

• aino

Jag tycker också att det är riktigt bra, men en nackdel finns.Det går inte att höja handtaget.

• FiaFit

Selina: väldigt sant! Jag är lång så jag springer som en ostbåge när jag är trött och måste hålla i mig!

Neisti: lyckost dig!!! 

• Zelmilainen

såg en annons i en tidning senare, men skulle ADLRIG lägga så mkt pengar på nåt sånt... även om det nu är smidigt...

nehepp...
  • SweetMama

Jag fick ett Attract i julklapp och jag älskar också mitt Bästa jag fått i julklapp nån gång!!

Svar på tråden Attract promand/löpband är ju bara BÄST!