• Anonym (tjockis)

Cambridge gröt?

Ska köra igång igen med Cambridge imorgon. Jag såg att de hade en äpple/kanelgröt på prov för ett tag sedan och undrar om den nu blev ordinarie i sortiment och alltså går att köpa? Tycker inte att det verkar så när man googlar men hoppas. SKulle bli så mycket lättare att ha med som lunch på jobbet än att hålla på att mecka med pulver, mixer och isbitar som jag annars gör.

Är det någon som provat gröten och kan "recensera" vore det också bra.

• Svar på tråden Cambridge gröt?
  • gladare

Jag älskar gröten. Men den är i pulver så du får ändå mixa o blanda men sen ställer du den i micron o rör om iband så du slipper hinnan som kan bli annars. Bloggar om det o är på mi9 dag 10 idag ren kur

• Anonym (tjockis)
    gladare skrev 2011-01-16 13:35:57 följande:
    Jag älskar gröten. Men den är i pulver så du får ändå mixa o blanda men sen ställer du den i micron o rör om iband så du slipper hinnan som kan bli annars. Bloggar om det o är på mi9 dag 10 idag ren kur
    Men gröten ska väl bara röras ut i vatten och sen ställas i micron? Inte så jobbigt. När det gäller shakerna så räcker det inte för mig att shaka dem utan jag tar några isbitar och kör med stavmixern en stund. Tycker att de blir för äckliga annars då jag har väldiga problem med konsistensen annars.

Men då finns alltså gröten som standard och alla konsulenter bör ha den till försäljning?
  • gladare

Jag mixar gröten o lägger soppan på tallrik in i mcro o rör om iband. Jag vill inte ha de klumpar som blev när jag rörde.

• Nicolove

jag tycker inte alls om gröten den blir något bättre om man tillsätter extra kanel.

• LykkeLee
    gladare skrev 2011-01-16 13:35:57 följande:
    Var bloggar du om det då? :)
Svar på tråden Cambridge gröt?