• Anonym (nyfiken)

Analsex - hur känns det för er killar? (kille på tjej)

Jag och min man har börjat prata om att testa analsex, efter att jag upptäckt hur skönt jag tyckte det var när jag fingrade på mig själv där bak. Jag här läst på en del och även fått min man att läsa lite på nätet innan vi ska försöka, jag har köpt en analplugg till mig själv som jag tänker leka med även om min man inte skulle gilla att ha analsamlag.

Till saken, ingenstans har jag läst hur det känns för killen att ha analsamlag, vad är det som upplevs som så skönt, jämfört med musen? Eller är det mer den mentala biten som gör att det blir en extra kick? Är det många killar som testar men som sedan säger "nä, det var inget för mig"?

Låt mig höra, hur stor är sannolikheten för att min man blir totalt likgiltig för analsex när vi väl provat?

• Svar på tråden Analsex - hur känns det för er killar? (kille på tjej)
  • Anonym (analsex_kille)

Jag tycker att det är skönt för att det är trängre. Det känns mycket tightare vilket är skönt.

Det är också skönt att man kan leka fritt med musen samtidigt, det blir liksom inget ivägen som stör då :)

Jag kanske inte ska sticka under stolen med att det är lite extra tändande när det är lite förbjudet

• Anonym

Min pojkvän säger att det inte är någon större skillnad på analt och vaginalt. Visst, det är trängre, men att det skulle vara något alldeles enastående verkar han inte tycka, utan mer att det känns lite busigt och kul att variera.

• giftfri

Visst är det annorlunda skönt, inte trängre än en vanlig/normal fitta, men absolut en annan känsla. Men rätt kvinna är det rent otroligt skönt, med en kvinna som behärskar analsex, å som själv njuter av det..

• Trust me

Lite upptagen av morden i midsomer men maktgrejen gillar jag. En del av ägandet att ta henne på sätt jag vill som gärna kan vara lite obehagliga.

• Tuesday

Min man säger att det känns ungefär likadant rent "fysiskt", alltså lika skönt/trångt, men lite annorlunda. Men att det är väldigt upphetsande att det är lite "förbjudet", härligt att titta på.

• Anonym (MrT)

Rent fysiskt är skillnaden inte så stor, bortsett från att det precis vid öppningen är trängre, vilket är trevligt.

De stora skillnaderna är mentala. det är lite "naughty" vilket gör det spännande men framför allt... När man har analsex (inte enbart analsamlag) med en kvinna som njuter av det och man kan se det så gör det i sig upplevelsen mycket bättre.

• goofy2004
    Tuesday skrev 2011-01-17 09:12:05 följande:
    Min man säger att det känns ungefär likadant rent "fysiskt", alltså lika skönt/trångt, men lite annorlunda. Men att det är väldigt upphetsande att det är lite "förbjudet", härligt att titta på.
    Jag kan bara hålla med honom och även "giftfri" ovan. Det känns inte så direkt annorlunda men det är det mentala som är skillnaden.
  • Anonym

Håller också med ovanstående, det är lite trängre precis i början av akten bara och precis som de andra så är det lite för att det är förbjudet och ovanligare som tänder, samt att det går att göra mer med musen samtidigt. Drömen vore ju att ha en extra kille i musen medan jag tog sambon i analen ;)

• Anonym (nyfiken)

Nu har vi premiärat Skrattande Han kom in i badrummet strax efter att jag provat analplugen som äntligen kom igåg (som för övrigt kändes på tok för liten), så jag viftade med den och sa att jag är tvungen att uppgradera eftersom den kändes så liten. Han gick igång på det och sedan körde vi på.

Vi har inte hunnit prata så mycket om det än men jag tror att det kommer bli ett trevligt inslag i vårt sexliv framöver, han avskydde det nämligen inte och definitivt inte jag heller Tungan ute

• Anonym
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-01-19 18:04:48 följande:
    Nu har vi premiärat Skrattande Han kom in i badrummet strax efter att jag provat analplugen som äntligen kom igåg (som för övrigt kändes på tok för liten), så jag viftade med den och sa att jag är tvungen att uppgradera eftersom den kändes så liten. Han gick igång på det och sedan körde vi på.

Vi har inte hunnit prata så mycket om det än men jag tror att det kommer bli ett trevligt inslag i vårt sexliv framöver, han avskydde det nämligen inte och definitivt inte jag heller Tungan ute
    Vad sött!
Svar på tråden Analsex - hur känns det för er killar? (kille på tjej)