Livets Mirakel eller Kärlekens Mirakel???
Kanske en dum fråga..... År det två olika film eller är det samma film? Om det är två olika, vilken tycker ni då är bäst? Tacksam för svar. Kram
Kanske en dum fråga..... År det två olika film eller är det samma film? Om det är två olika, vilken tycker ni då är bäst? Tacksam för svar. Kram
Det är två olika filmer. Livets mirakel handlar om hur livet har uppkommit under evolutionen och kärlekens mirakel handlar om embryots och fostrets utveckling. Båda är bra, men vill du ha kunskap om embryologi är självklart kärlekens mirakel bättre.
Tack så jättemycket. Då är det Kärlekens Mirakel jag vill se. Kan man hyra den i en vanlig videobutik?
Det vet jag faktiskt inte. Själv såg jag den i skolan första gången som del av undervisningen och sedan köpte jag den så min pojkvän också skulle få se. Beställde den från dvd.se och jag har för mig att den kostade 149 kr. Tror inte att den är superlätt att hitta i butikerna, men du kan ju alltid ringa runt.
Tack snälla. Tror jag ska köpe den då.....
Den finns på www.ginza.se för 49 spänn...
werner: finns den även som dvd där?? Såg bara vhs...
Vi köpte den där på dvd för 99:- tror jag det var.... Fast den kanske är slut nu o bara finns på vhs.