• Anonym (OO)

Bantarpiller från Danmark??

Någon som vet om dom fortfarande finns att köpa/beställa från Danmark?
    Sist var jag där o läkaren beställde dom från Spanien, sen fick jag dom hemskickade till mej,

men det var flera år sen. Någon som vet nåt om detta?

• Svar på tråden Bantarpiller från Danmark??
  • AndreasK

Är det xenical du är ute efter så finns dessa fortfarande kvar. I Sverige är de receptbelagda. Den svagare receptfria varianten heter Allie (osäker på stavningen) och finns på apoteket. De två har samma, men olika stark effekt. Dvs du skiter ner dig med orange olja så fort du rör dig... Lycka till! :D

• Anonym (OO)

Inte dom ja menade..googlade lite o kom fram att det var letigen jag menade. Xenical funkar ju att gå till en svensk doktor och få...:)

• Anonym (?)

Utan att vilja vara för präkig - men det FINNS en anledning till att de är förbjudna i Sverige (typ dödsfall, hjärnblödning, blodpropp mm).

Tror att det enda som hjälper är att äta mindre än man förbrukar - tyvärr...suck!

• Anonym (OO)
    Anonym (?) skrev 2011-01-17 09:07:25 följande:
    Utan att vilja vara för präkig - men det FINNS en anledning till att de är förbjudna i Sverige (typ dödsfall, hjärnblödning, blodpropp mm).

Tror att det enda som hjälper är att äta mindre än man förbrukar - tyvärr...suck!
    Jag vet allt det där....har käkat dem tre gånger innan. Då åt jag tre gånger om dagen, inte bra. Nu tänkte jag bara ta en kanske en gång om dagen, eller vid behov.
Svar på tråden Bantarpiller från Danmark??