• Anonym

Frågande

Jag undrar samma sak... är gift o har barn. Aldrig tidigare tänkt på kvinnor på ett sexuellt sätt förrän HON kom in i mitt liv...
    Nu vet jag varken ut eller in...

• Svar på tråden Frågande
  • Anonym

Hur ser situationen med HON ut??
    Du är gift och har barn...lycklig/olycklig?

• Anonym (mm)

Samma här....har känslor för en kvinna och har även berättat lite om det för henne. Hon blev förskräckt och slog ifrån sig, men när vi pratade mer om det kom det fram att hon kände som jag men blev livrädd för det och vill att vi klipper kontakten. Jag är så olycklig över detta men respekterar henne förstås. Jag är singel och hon är på väg mot ett uppbrott med sin man så egentligen finns inga hinder. MEN detta är så nytt för mig också att jag själv vill hålla det här privat, mellan oss. Jag berättar inte för någon, men tror tyvärr inte jag hann säga det tillräckligt tydligt till henne. Om vi båda känner samma, båda är rädda för vad det betyder, och båda är inställda på att hålla det väldigt privat tillsvidare, borde det väl ändå vara möjligt att hålla kontakten.....jag har inte gett upp än. Får jag kontakt med henne igen är jag beredd på att bara vara kompis om så krävs. Bara hon inte försvinner ur mitt liv...Nån som upplevt något liknande?

• Anonym (pirrar)

Känns för bra för o vara sant med Henne, har nu lämnat min man för att utforska...

• Anonym

Då får man önska lycka till...

Svar på tråden Frågande