• MissEve

Varning för Coops egna blöjor!

Vi använder i normala fall Libero som är jättebra men dom är ju ganska dyra. Vi tänkte snåla lite och testade Williys blöjor som var ok men kändes plastiga och blev jättetunga så fort det kom lite kiss i dom. Vi bestämde oss för att testa Coops egna och köpte ett paket igår.

Fattar inte att man får sälja så dåliga blöjor!!!! Dom är smala och avlånga så det blir liksom hål på sidan vid höfterna, dom luktar som en hel fabrik och första gången sonen bajsade i dom läckte det ut och inte på sidan som det kan göra på många blöjor utan igenom själva blöjan! Nästan mitt på rumpan!? Man såg bajset igenom blöjan!!!!!!!!

Vi kommer inte använda resten utan kasta och köpa Libero igen. Kan man klaga och lämna tbax ett paket som redan är öppnat? Inte så mycket för pengarnas skull utan mest för att jag är förbannad! (-;

• Svar på tråden Varning för Coops egna blöjor!
  • LindaPernilla

Vi hade också problem med blöjor när sonen var liten.

Han fick stora sår på rumpan av Pampers blöjor, trots att vi smörjde in rumpan på honom & bytte ofta.
    Liberos blöjor läckte det ur direkt.
    Willys/Icas/Coops var så "papprig" och urkass!

Sedan provade vi Lidl's blöjor & det var dom bästa för sonen! Luktade inte, läckte inte & blev inte alls tunga.

• MissEve
    LindaPernilla skrev 2011-01-17 13:37:44 följande:
    Vi hade också problem med blöjor när sonen var liten.

Han fick stora sår på rumpan av Pampers blöjor, trots att vi smörjde in rumpan på honom & bytte ofta.
    Liberos blöjor läckte det ur direkt.
    Willys/Icas/Coops var så "papprig" och urkass!

Sedan provade vi Lidl's blöjor & det var dom bästa för sonen! Luktade inte, läckte inte & blev inte alls tunga.
    Okej undrar om vi ska ge oss på och försöka Lidl´s också.. Vad kostar dom?

Så Libero fungerade inte för er? För oss har dom inte läck en enda gång. Konstigt va olika det kan vara.. (-:
  • 071001

Lidl´s har funkat bra för Siri, även Icas egna även om Libero var det vi köpte mest. Testade Coops/Änglamarks blöjor och de var kassa, läckte varenda gång.

• pixie mason

Lidl´s blöjor funkar jätte bra på min systers barn dom stinker inte och framför allt läcker dom inte och så är dom ju i ett bra pris så testa dom det är och rekomendera.

• Hanna1987

Vi provade euroshopers blöjor. Kostar 68:- för 50 blöjor har jag för mig.. Helt okej faktiskt! Dock läcker de bajs ibland upp mot ryggen.. Men de kan de ju göra på de dyra blöjorna med ;)

Tove 4/7-10 ♥
  • merenwen
    MissEve skrev 2011-01-17 13:44:17 följande:

Så Libero fungerade inte för er? För oss har dom inte läck en enda gång. Konstigt va olika det kan vara.. (-:
    Beror nog på bebisens fysik.
    Vi kan inte ha Libero, för de läcker! Rinner ut utmed benen och uppe i ryggen. De är också så breda, så det blir så mycket blöja mellan benen på stackarn. Funkar inte alls.
    Vi använder Pampers. Har aldrig läckt. Och är smalare och mjukare än Libero.
  • LindaPernilla
    MissEve skrev 2011-01-17 13:44:17 följande:

Jag minns inte riktigt vad dom kostade, men betydligt billigare var dom då. Sonen slutade med blöja när han var 3 ½, och är 6 år nu.. så jag minns inte riktigt kostnaden. Men billigt & bra var det verkligen
  • Diablo

Vi är supernöjda med willys blöjor, de har dessutom fått bäst i test, bättre än alla de dyra märkena!

Har man tur behöver man inget vett!
Svar på tråden Varning för Coops egna blöjor!