• Anonym (jeanette)

Upphetsad vid ändtarmsundersökning

Hej! Knäpp fråga detta men idag när jag var hos läkaren för att jag haft lite trassel med min svanskota. Han kände och klämde efter ryggen och sen sa han att han skulle känna lite via ändtarmen med. Jag som tyckte det var nog intimt att ligga halvnaken iför en snygg främmande man bara då han kände på ryggen. Nu skulle han va o pilla en i ens allra heligaste hål med. Jag kanske är sjuk i huvet men jag blev faktiskt kåt av att han kände mig i ändtarmen.
    Vet att män kan få stånd av det. Men är jag den enda kvinnan i världen som tycker det är skönt i ett sånt dära läge? Någon annan kvinna som upplevt det?
    För övrigt kan jag berätta att jag såg läkaren på Konsum dagen efter. Han hejjade till och med. Jag skämdes hehe.

• Svar på tråden Upphetsad vid ändtarmsundersökning
  • Anonym (ler)

hej. ja började skratta när jag läste detta. förlåt för det men ja kan bara tänka mig hur de kändes när du mötte honom senare.
    själv hade jag reagerat likadant. de beror lite på vad för fantasier man har oxå ;)
    Och ja det är fullt normalt att bli kåt på en sådan undersökning speciellt eftersom du attraherades av honom. :)
    själv ska ja dock till läkaren idag och undersöka mig där :( fått hemorrojder osm inte vill försvinna. så jag är lite spänd över vad som kan hända haha eller mer rädd/nervös.

• Anonym (jeanette)
    Anonym (ler) skrev 2011-01-18 10:20:08 följande:
    hej. ja började skratta när jag läste detta. förlåt för det men ja kan bara tänka mig hur de kändes när du mötte honom senare.
    själv hade jag reagerat likadant. de beror lite på vad för fantasier man har oxå ;)
    Och ja det är fullt normalt att bli kåt på en sådan undersökning speciellt eftersom du attraherades av honom. :)
    själv ska ja dock till läkaren idag och undersöka mig där :( fått hemorrojder osm inte vill försvinna. så jag är lite spänd över vad som kan hända haha eller mer rädd/nervös.
    Hur gick det?? =) Vad kollade han? Hur var det?
Svar på tråden Upphetsad vid ändtarmsundersökning