platt mage snabbt?? Hur??
Nån som har bra tips på hur jag kan träna för att få en platt mage snabbt och nån bra övning på att få bort dom såkallade handtagen på midjan??
Nån som har bra tips på hur jag kan träna för att få en platt mage snabbt och nån bra övning på att få bort dom såkallade handtagen på midjan??
skynda långsamt.
gör sneda sit ups..
usch ja.. det där är svårt! någon som har nå mirakel metoder?? hihi
Misstänker att simning är bra....samt skynda långsamt som turia sa....
Raska promenader !!
Det hjälper !!
Samt sit ups oxå men de där "handtagen" mer eller mindre försvinner av raska promenixer !!
Det går tyvärr inte att punktträna (punktföbränna).
Promenader och cykling samt simmning är jättebra träning för att få bukt med det området!
Men som sagt..man kan inte punkt förbränna ju..så hela du blir vältränad
Man kan träna på att spara pengar, och sen när man sparat ihop en massa pengar så kan man göra en bukplastik. Då blir man platt om magen!
Nä, skojjar bara. Jag behöver oxå tips!? Finns det några snabba genvägar? Förmodligen inte, men man kan ju fråga i alla fall...
hjälper inte bara med sittups. du måste springa för att få fettförbränning, det går inte att punkt träna bara, det måste vara i kombination....
snabbt o snabbt.....prova pilates...d funkar iallafall..
Ät nyttigt å bra och motionera regelbundet.
Eller man kan ju ha gördel (eller vad det heter), då hålls ju magen in lite...
Handtag på midjan är oxå en genetisk sak! är man smal övrigt som jag med "små" handtag på sidorna väljer jag hellre handtagen än att låta revbenen synas! det går inte som izza menar att punktförbränna fett! Var nöjd med dig själv!!!