• Emma Elisabeth

Numret till swedbank, tack!

Jag fick mina csn pengar till mitt gamla konto på nordea, men nu den 25:e vill jag få dom på mitt nya konto som jag har hos swedbank. Vilket nummer ska jag ringa till till swedbank? Jag hittar bara numret till internetbanken och telefonbanken. Det enda jag vill göra är att ringa swedbank och säga till så jag får mina csn pengar hos dom. Jag ringde csn för jag trodde att dom styrde det där, vart man ska sätta in pengarna någonstans, men dom hänvisade mig till swedbank. Men vilket nummer? Skulle bli oerhört tacksam.

• Svar på tråden Numret till swedbank, tack!
  • Jungfrulycka

Ta kontakt med ditt lokala kontor. Sök på eniro

• Guldklimpar2

Ring telefonbanken dör får du två val tryck för personlig service så får du hjälp!! :)

• Emma Elisabeth

hm, ringer jag telefonbanken måste jag skriva in en kod och jag har inte telefonbanken.

• Noiis

om du inte har telefon banken så kan dom inte verifiera att du är är du och därför ska dom inte kunna hjälpa dig med sånna saker.
    Har du bankdosa? för jag tror att man kan ansluta sig till telefonbanken där. annars så kan man skicka meddelanden till swedbank via sin banksida och be om hjälp.

Mitt råd är dock att ta sig till banken och ansluta sig till telefonbanken. det underlättar en mass att vara ansluten till dom.
    ända nr. jag hittar är ju 0771221122 nr som du inte kan ringa och 0771-SWEDBANK (antar att de e samma bara de att man valt att modernisera lite)

Svar på tråden Numret till swedbank, tack!