• Maja1980

Handla på internet, behöver snabb hjälp

Hej,
    Jag hade tänkt handla en sak på nätet marthastuart.com (från usa).
    Jag måste fylla i

Men när det gäller state/province/region så vet jag inte vad jag skall skriva där.
    Lika så gällande zip/postal code???

Hur som hels, jag har fyllt i allt utom just dessa, fast även provat att fylla i dem men det går ändå inte igenom. Den klagar på att jag inte har fyllt i rätt, eller de skriver så här..

Vad gör jag för fel?

Tacksam för hjälp!

*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below.  ***

Full Name:    Address Line1:  
    Street address, P.O. box, company name, c/o Address Line2:  
    Apartment, suite, unit, building, floor, etc. City:   State/Province/Region:   ZIP/Postal Code:   Country:   United StatesAfghanistanAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAnguillaAntarcticaAntigua And BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia and HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish Indian Ocean TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral African RepublicChadChileChinaChristmas IslandCocos (Keeling) IslandsColombiaComorosCongo, the Democratic Republic of theCook IslandsCosta RicaCote d'IvoireCroatiaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominicaDominican RepublicEast TimorEcuadorEgyptEl SalvadorEnglandEquatorial GuineaEritreaEspanaEstoniaEthiopiaFalkland IslandsFaroe IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench Southern TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreat BritainGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard and Mc Donald IslandsHondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIrelandIsraelItalyJamaicaJapanJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea (South)Korea, Republic ofKuwaitKyrgyzstanLao People's Democratic RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia, Federated States ofMoldova, Republic ofMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern Mariana IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua New GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRussian FederationRwandaSaint Kitts and NevisSaint LuciaSaint Vincent and the GrenadinesSamoa (Independent)San MarinoSao Tome and PrincipeSaudi ArabiaScotlandSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth Georgia and the South Sandwich IslandsSouth KoreaSpainSri LankaSt. HelenaSt. Pierre and MiquelonSurinameSvalbard and Jan Mayen IslandsSwazilandSwedenSwitzerlandTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTogoTokelauTongaTrinidadTrinidad and TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks and Caicos IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited Arab EmiratesUnited KingdomUnited StatesUnited States Minor Outlying IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVatican City State (Holy See)VenezuelaVietnamVirgin Islands (British)Virgin Islands (U.S.)WalesWallis and Futuna IslandsWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe Phone Number:  x

• Svar på tråden Handla på internet, behöver snabb hjälp
  • inze

Jag tycker mest det låter som att de inte skickar till Sverige. Det är ju i alla fall hur jag tolkar:

We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination.

• Nismo

Postalcode är din postkod i den kommun du bor i.
    tex 63045

Om det går, skriv ditt län i rutan för state/province.
    Går det ej, skit i den rutan.
    Välj sedan sverige.
    Telefon nummer Börjat alltid med +46 som är första nollan i ditt nummer.
    Pröva nu då om det går.

Svar på tråden Handla på internet, behöver snabb hjälp