• Anonym

Xyloproct?

Hej.
    Fick min stackars sambo att gå in på apoteket o köpa xyloproct. Vet inte om jag har hemorojder, vet inte hur dom ser ut eller så, men det hat kliat och "stuckit" och kännts annorlunda där ett tag nu, som om nåt inte stämmt. Dessutom så hade vi anal6 för nån vecka sen, gjorde inte ont eller så, men sen när jag gick på toa så blödde det massor! så jag fick för mig att jag kanske hade nån hemorojd där inne som kanske gick sönder eller så..
    Iaf nu till mina funderingar:
    Eftersom jag fick för mig at dt var något inne i mig så köpte sambon stolpiller. Men hur länge ska man använda dom? Hur länge räcker? Vad är "normalt"? Sen till min andra fundering, det är nämligen så att jag på senaste tiden har fått en slags skinnflik precis vid öppningen (på utsidan då). Kan det vara en hemorojd? Om ja, borde jag då ha köpt salvan oxå, för den tar ju på utsidan lixom...eller räcker det med stolpiller där oxå?
    Pust, hoppas ni förstod! Många funderingar där!

• Svar på tråden Xyloproct?
  • Fjällan

Hej du det låter som en hemorojd..

Se till att smörja lite för det hjälper även stolpiller hjälper sen får du försöka låta bli att bli hård i magen för då kryster du på och då kanske de blir värre..
    vila din bak lite.. så ska du se att det snart försvinner och gör det inte det så kontakta en läkare som kan kolla på dem..

Lycka till

• Anonym

Trådstartaren här:
    Yees! Min hemorojd är nu borta!!! Den satt på utsidan av öppningen som en liten skinflik. Har nu använt fyra xyloproct stolpiller och idag när jag kollade så var den till min stooora lycka borta!! Den är något jag gruvat mig för och tänkt på dagligen i några månader nu, och sen vips så är den väck!! Nu ska jag aldrig mer utsätta det hålet för något som det inte är till för, hihi!! Förlåt att jag är lite löjlig, men det är sån lättnad lixom!!

Svar på tråden Xyloproct?