• mammaihöst

Hjälp mej välja MVC i GBG/Mölndal!!

Jag är gravid med andra barnet och har mkt dålig erfarenhet av barnmorska. Hade en graviditet full av komplikationer och en förlossning som slutade i akut kejsarsnitt. Känner nu ett jättestort behov av att få full stöttning och förståelse under graviditeten. Har kontaktat Barnmorskegruppen x 2 men de har fullt nu och kan inte ta emot fler.

Kan någon ge mej tips på bra barnmorskor/MVC som är erfarna och empatiska. Jag känner mej väldigt orolig denna graviditet...

• Svar på tråden Hjälp mej välja MVC i GBG/Mölndal!!
  • Pia och Elna

Det finns väl bara Krogslätt MVC i Mölndal? Jag går där men är bara i vecka 13 så jag kan inte säga mer än att de var trevliga vid inskrivningen och att det verkar bra.

• mammaihöst

Fler som varit på Krokslätts MVC?  Någon särskild BM som är bra?
    Tar gärna emot tips på MVC i Göteborg också...

• liten mamma

Hejsan! Jag vet ju inte var i GBG/ mölndal du bor men det finns en i krokslätt som jag ej har erfarenhet ifrån, men även en i Lindome lite utanför mot Kungsbacka hållet där gick jag med förra barnet och hade en del komplikationer jag mottogs alltid bra trots många frågor, oro osv. Jag har nu denna gång valt att ha samma BM som innan för att jag var så super nöjd.

Även blivit bra bemött i telefon kontakt i oro över missfall, rarare och mer medmännskliga Bm tror jag inte finns!

• jennyv

mvc i krokslätt går jag på nu och tycker att det är ett bra ställe..:)

• wity

Jag har gått på Krokslätts MVC alla 3 gångerna, är toppennöjd.
    Hade samma BM varje gång, hon var helt fantastisk! Jättenoggrann.

♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • lintotts2007

Hej!
    Under min första grav gick jag på krokslätt och hade en underbar bm där. Och nu har jag precis blivit gravid och ska gå på mvc i Lindome, kan inte säga något om det då jag ska dit på tisdag för första gången.

Svar på tråden Hjälp mej välja MVC i GBG/Mölndal!!