Tips om camping runt Sundsvall/Härnösand
Funderar på att åka till Sundsvall till sommaren eller där om kring.
Med dotter på dryga 2 år.
Tips på stugor, gärna vid vattnet och får gärna ligga på en camping.
Funderar på att åka till Sundsvall till sommaren eller där om kring.
Med dotter på dryga 2 år.
Tips på stugor, gärna vid vattnet och får gärna ligga på en camping.
Fläsian,Snibben ,båda ligger vid vattnet
Är det finna campingar?
Jag vet inte,har bara akt forbi.
Om ni vill åka aningens längre norrut (strax norr om härnösand) har ni norrfällsviken, underbart vackert där!
Antjärns camping har en fin camping som ligger vid vattnet och har lite roliga aktiviteter för barn. Dessutom humana priser och supertrevlig personal. Det ligger 1 mil söder om Härnösand.
Jag instammer med Vittra ,Norrfällsviken är vackert.
Tack! ska kolla på era förslag
fläsian är ingen camping jag skulle rekommendera, passar mer om man bara är på genomresa och ska stanna typ en natt. fördelen är väll att den har nära till stan och närmare till birsta. nackdelen är läget, precis brevid e4:an och en stor fabrik. tidigare har man inte kunnat bada där då gifter från fabriken läkt ut.Dock så har testerna dom senaste åren varit bra.
Ska man semestra så är bergafjärden det absolut bästa. Barnvänlig. Fin och barnvänlig badstrand, läget är mycket mycket bättre än fläsian!!
enda nackdelen är väll att de tar ca 15 minuter längre till stan men det är det garanterat värt!
Jag är uppväxt i sundsvall och har tillbringat många sommardagar på bergafjärden!
Har mailat Bergafjorden och snibbens och Norrfällsviken så får vi se om de har några stugor