• leias

Tips om camping runt Sundsvall/Härnösand

Funderar på att åka till Sundsvall till sommaren eller där om kring.
    Med dotter på dryga 2 år.
    Tips på stugor, gärna vid vattnet och får gärna ligga på en camping.

• Svar på tråden Tips om camping runt Sundsvall/Härnösand
  • vittra

Om ni vill åka aningens längre norrut (strax norr om härnösand) har ni norrfällsviken, underbart vackert där!

• tantgredelin01

Antjärns camping har en fin camping som ligger vid vattnet och har lite roliga aktiviteter för barn. Dessutom humana priser och supertrevlig personal. Det ligger 1 mil söder om Härnösand.

• garib

Jag instammer med Vittra ,Norrfällsviken är vackert.

• mg79
    leias skrev 2011-01-18 21:04:40 följande:
    Är det finna campingar?
    Fläsian ligger i terrasser ner mot havet, på området finns en sandstrand, och utsikten är det inget fel på! Men med tanke på havet och höjdskillnaden skulle jag nog inte kalla den barnvänlig..

• sundsvallstjej

fläsian är ingen camping jag skulle rekommendera, passar mer om man bara är på genomresa och ska stanna typ en natt. fördelen är väll att den har nära till stan och närmare till birsta. nackdelen är läget, precis brevid e4:an och en stor fabrik. tidigare har man inte kunnat bada där då gifter från fabriken läkt ut.Dock så har testerna dom senaste åren varit bra.

Ska man semestra så är bergafjärden det absolut bästa. Barnvänlig. Fin och barnvänlig badstrand, läget är mycket mycket bättre än fläsian!!
    enda nackdelen är väll att de tar ca 15 minuter längre till stan men det är det garanterat värt!

Jag är uppväxt i sundsvall och har tillbringat många sommardagar på bergafjärden!

• leias

Har mailat Bergafjorden och snibbens och Norrfällsviken så får vi se om de har några stugor

Svar på tråden Tips om camping runt Sundsvall/Härnösand