• Änglatuss

32 dagar kvar till JULAFTON!

nu börjar nedräkningen!

tjohoooooooooooooooo!!!!

• Svar på tråden 32 dagar kvar till JULAFTON!
  • Little M

Ja de är ju det!
    Men trist att fredrik ska jobba hela julen,så jag räknar ner till nyår istället jag

• LadyMarmalade

lääääääääääääääääääängtar

blir som en småunge på julafton..ögonen tindrar och förväntningarna är skyhöga...

Tills man inser att man kastar i sig maten för att hinna äta nåt medan man ser till att barnen får det de vill ha och innan de lessnat och lämnat bordet, kalle går fetbort för då måste man diska, julklappar??? folk glömmer att vuxna oxå gillar paketet...

tur det finns en juldag
    Juldagen är den absolut bästa dan på hela året...
    Ungarna är fullt upptagna med att demolera alla julklappar de fått...
    Maken kan inte få nog av den nya skruvdragaren som måste testas på allt och inget...
    Mat???? ööö ungar bara att ta för sig ur buffen från igår
    All stress är borta, inga gäster bara ett stilla lugn som tillåter mamma att krypa upp i mysfåtöljen och käka ischoklad och se på matinefilmerna....

Beatrix potter, Ivanhoe listan e lång på måste se under jul

• desire

O vi ska till england o fira jul.....jippiiii!!

• Änglatuss

hehe ja dit är de inte heller långt

*s*

JUL JUL STRÅÅÅÅÅÅÅÅLANDE JUL! *skrålar*

• Little M

Aaaaaj mina öron...Låter som en kråka här utanför! *haha*

Nej förlåt gumman,skojja bara..
    Du sjunger fint du

• LadyMarmalade
    nån mer än jag som laddar cd växlaren med diverse julskivor som sedan poppas fram till mitten på januari

Enda anledningen till att jag har kvar mitt monster i köket är för att jag från första advent(eller 1:a dec) tom 20:e dag knut poppar alla julskivor jag har i köket
  • Änglatuss

lady

som jag spelat idag *HAHA*

gealach, de lät skönt de!!

• scrapparlotta

LadyMarmalade:

Japp här är en till som har julskivorna i cdspelaren och som bara väntar på att jag ska dit och trycka på play.

Jag är som en barnunge när det gäller julen. Det är den bästa tiden på hela året. Det är bara sååååå myyyyysigt.

Svar på tråden 32 dagar kvar till JULAFTON!