• Anonym (anonym)

Och det ska komma ur en anonym persons käft?

"alla som är anonyma är fega", "du har bara låg självkänsla", "du vågar inte visa sitt rätta jag", "ingen idé diskutera med dig om du inte ens kan stå för dina åsikter"..

JA, eller så vill jag bara helt enkelt vara anonym? får man inte det utan att folk ska börja spekulera? Skrikandes

"du är ju anonym" måste vara den lamaste ursäkten och största beviset på att man blivit knäckt i en diskussion och inte kan ta till med annat.. GAAAAAH!

lämna oss anonyma ifred! vi får också ha en åsikt! blir så trött!!!!!!!!

• Svar på tråden Och det ska komma ur en anonym persons käft?
  • Anonym (!!!!!!!!!!!)

SÅ JA!!!!!!!! Precis vad jag tänker!!! Yeaah....

• Anonym (poppi)

Exakt. Gärna sagt från någon som heter "hejbaberiba", har en bild på en soluppgång och den avslöjande infon "bor i villa med min sambo och vår katt" på sin presentation. med andra ord, precis lika anonym som jag är.

• Sharleene

Vet ni vad, sådana där kommentarer är inte okej, man har rätt att nyttja anonymitetsfunktionen när man vill utan att bli ifrågasatt eller kränkt för det. Så anmäl sådana inlägg :)

♥♥♥ my-luxurysoap.blogspot.com/ ♥♥♥
  • Anonym (anonym)

hahaha.. ja..

"du vågar ju inte ens stå under ett nick" okej, men det gör du ser jag.. men vem är du? laban114 och en fisk?

• Anonym (anonym)
    Sharleene skrev 2011-01-19 00:54:31 följande:
    Vet ni vad, sådana där kommentarer är inte okej, man har rätt att nyttja anonymitetsfunktionen när man vill utan att bli ifrågasatt eller kränkt för det. Så anmäl sådana inlägg :)
    satt precis och funderade på om det är ngn mening att anmäla... men tror du att man får "rätt" om man skulle göra det?
  • Anonym (!!!!!!!!!!!)

Visa dig nu TS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   {#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym (Anonym)

Jag vägrar vara annat än anonym i det här inlägget.

• Anonym (när jag inte vil)

anonym är viktigt och bra att det finns ibland finns det gånger då man behöver skriva saker som man ite vill att alla ska veta vem man är...

• Anonym (anonym)

hahaha..

• Anonym (anonym)
    Anonym (!!!!!!!!!!!) skrev 2011-01-19 00:57:48 följande:
    Visa dig nu TS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   {#emotions_dlg.djavulsk}

oj mitt hahaha var riktat till detta inlägg Skrattande blev lite fel jag är för seg..
Svar på tråden Och det ska komma ur en anonym persons käft?