• minhalva

Någon som testat Wonderbra BH?

är dem verkligen så bra som det står på reklamen?Får dem brösten att se störra ut?I reklamen står det att har du 75B så får Wonderbra bhn dina bröst att se ut som 80 C,eller nåt. Är detta bara ren lögn eller ?Någon som testat och varit nöjd?

• Svar på tråden Någon som testat Wonderbra BH?
  • asdfghj

testat men tycker lindex bombshell är bättre och kostar bara 149 kr

• BuoBä

Det finns många olika modeller av Wonderbra, men ja, de har modeller med inbygda kuddar som fyller ut och trycker ihop så brösten ser större ut. Jag hoppas verkligen inte att de gör att man ser ut om en 80:a om man är 75:a, eftersom det skulle innebära att man ser tjockare ut.

• asdfghj
    asdfghj skrev 2011-01-19 10:44:14 följande:
    testat men tycker lindex bombshell är bättre och kostar bara 149 kr
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=13180507&path=3403475;3215210;3232575;3528387;492833;9086035
    den menar jag
  • minhalva

åh tack för tipset måste testa lindex som är betydligt billigare...=)

• BuoBä

Du kan även skaffa så kallade "kycklingfiléer" och stoppa i en vanlig bh, men fördelen med inbygd stoppning är ju att den inte kan rymma.

• Oleanna

Jag har använt wonderbra i över 10 år och är nöjd  med dem, tvättar men dem i påse så håller de väldigt bra.
    Har haft dem tills nyligen då jag fick gå upp i storlek pga  graviditet.
    Så jo lite dyrare men jag tycker de har väldigt bra kvalitet. 

• iii

Jag tycker att den gör brösten alldeles för stora. Det ser dumt ut att komma med "vanliga" bröst ena dagen, och sedan jättebröst nästa dag.

• minhalva

iii

Menar du Wonderbra eller?

• iii
    minhalva skrev 2011-01-20 13:05:15 följande:
    iii

Menar du Wonderbra eller?
    Ja förlåt, glömde skriva att det var den jag menade. Det kan bli ganska pinsamt när folk kommer fram och frågar vad som hänt med ens bröst, för den är väldigt effektiv! .-D
  • minhalva

ha ha jag man vill ju inte direkt få frågan om man har opererat in silikon ha ha =) Ska nog testa lindex först och se resultatet.

Vad har du i bh storlek?Jag har liiten 75B-A..

• iii
    minhalva skrev 2011-01-20 13:24:37 följande:
    ha ha jag man vill ju inte direkt få frågan om man har opererat in silikon ha ha =) Ska nog testa lindex först och se resultatet.

Vad har du i bh storlek?Jag har liiten 75B-A..
    Nu har jag 70C-D, och då blir det groteskt. Men var mycket smalare innan och hade då 70B, det blev ganska stor skillnad då också. Min pojkvän bara stirrade på mig när han såg det. Eftersom de pushade upp så mycket också så blev de så himla fasta och formade, så det såg lite ut som silicon på mig. Men den sitter kanske olika på olika människor.
  • minhalva

Hej hej
    Jag har köpt lindex bomb shell och den är suverän-elt perfekt...fast samtidigt ser förperfekta ut ha ha...får sova med dem ett tag för att mjuka upp vadderingen ha ha...

tack =)

• iii
    minhalva skrev 2011-01-22 21:18:28 följande:
    Hej hej
    Jag har köpt lindex bomb shell och den är suverän-elt perfekt...fast samtidigt ser förperfekta ut ha ha...får sova med dem ett tag för att mjuka upp vadderingen ha ha...

tack =)
  • Stina S

Wonderbra har en modell som förstorar bysten med upp till två kupstorlekar. Modellen heter Wonderbra Full Effect. Den kostar strax under 400 kr. Det är stor skillnad i kvalitet mellan Wonderbra och Lindex budgetmodeller. Satsa på en bra bh direkt. Läs mer om Full Effect här:
    http://www.bh-guiden.se/2011/02/wonderbra-full-effect/

Fungerar det verkligen? Kan bh:n förstora så mycket som de säger?
    http://www.bh-guiden.se/2011/02/fungerar-add-a-size-bh/

Stina

• winniemoo

Wonderbra full effect heter den som ger 2 kup storlekar större bröst den fungerar verkligen den kostar 500 spänn men är verkligen den bästa ever.
    Lindex och cubus har också egan som kostar 149 kr men dom ger inte så fin form på brösten och urigningen blir inte så snygg och dom är jätt dåligkvalite som lätt går sönder.
    Wonderbra ger runda fina stora meloner :) 

• Go Tigers
    winniemoo skrev 2011-05-12 18:55:15 följande:
    Wonderbra full effect heter den som ger 2 kup storlekar större bröst den fungerar verkligen den kostar 500 spänn men är verkligen den bästa ever.
    Lindex och cubus har också egan som kostar 149 kr men dom ger inte så fin form på brösten och urigningen blir inte så snygg och dom är jätt dåligkvalite som lätt går sönder.
    Wonderbra ger runda fina stora meloner :) 
    Haha, undrar vad snubben säger som tar hem en wonderbrud sen då...shit, vaffan...ummm...hahhahhaa
Svar på tråden Någon som testat Wonderbra BH?