Min svärfar är en riktig äckelgubbe!
Min svärfar gör att jag mår riktigt dåligt! Han tafsar på mej, säger sina "skämt" om olika cylinderformade saker och säger att jag kan ju ta den och gå och lägga mej och använda den. Han sparkar mej i rumpan jätte hårt, han har nypit mej så hårt i rumpan nån gång att jag har fått blåmärke! Jag går på nålar när jag är runt han och försöker så gott jag kan att undvika han. Han ska alltid lägga armen runt mej, alltid skämta oftast när vi är ensamma hemma han och jag och jag mår riktigt dåligt av det! Jag är inte bekväm i tajta kläder och linne med lite urrigning när jag är i närheten av han utan går oftast runt med mjukismyxor och munktröja.
Jag är arbetslös och var tvungen att flytta hem till min pojkvän efter en liten olycka och har tyvärr snart bott här i ett år men jag skulle jättegärna vilja flytta härifrån men jag har inte råd och bo själv.. Därför är jag och min pojkvän tyvärr fast hemma hos hans föräldrar.
Jag har försökt prata med min pojkvän om det och han med sin mamma men dom vill inte säga nånting till han för dom är rädd att han ska flytta! Man måste ju för i h*lvete kunna ta lite kritik! Att jag mår jätte dåligt av det verkar inte spela någon roll i den här familjen för huvudsaken är att dom mår bra.
Jag har försökt flera gånger att säga till om det för jag tycker verkligen inte att det är kul men den ända ursäkten jag får är att han inte menar nånting dumt.. jo det är det han gör, men om han inte menar nånting dumt borde väl dom kunna säga till han? Inte osynliga tafsnigar han gör och nu när jag är gravid mår jag ännu sämre över det.