• amina22

Normalt med molvärk i vecka 4 plus 4

Är det normalt att känna molvärk/mensvärk i vecka 4?
    Känns som att mensen skulle komma vilken sekunds om helst.
    Någon av er som haft/har molvärk väldigt tidigt i grav? precis efter plusset`?

Är så orolig för missfall då jag fick missfall i agusti och äntligen fick mitt  plus,

• Svar på tråden Normalt med molvärk i vecka 4 plus 4
  • virrex2000

Det har jag haft alla tre graviditerna. beror på att livmodern börjar växa. kan komma tillbaka lite senare oxå om magen växer snabbt

• amina22

Tack för ditt svar virrex200 men det känns ju som mensvärk man blir allt orolig men får hoppas på det bästa

• Kewin07

Är i vecka 4 plus 1 å detta är min tredje grav har molnande/mens värk så blev lite orolig för jag har såna käningar inte kännt så tidigare graviditeter

• pp08

Jag är i v.5+0, inte riktig molvärk men lite ont i ryggen.
    Har iofs precis börjat jobba efter 1v. förkylning och har kanske inte bästa positionen bakom skrivbordet/datorn.

Flicka 2009 & BF okt 2011
  • CeciliaCatalina

Om ni är i vecka 4, när plussade ni då? Jag ska göra ett test idag och ett senare i veckan, men är i sådana fall (om det plussar) i vecka 4 också (3+1). Är det clearblue som gäller btw??

• Sjejn

Jag har haft (och har) molvärk i alla mina tidiga graviditeter. Jag har tre barn och väntar mitt fjärde och har alla gångerna haft just den där känslan av att mensen kommer vilken sekund som helst. Jag är i vecka 5+6 idag och har den här gången haft molande "mens"värk ända sedan ägglossningen.

• kvinna75

Hej! Jag tror att jag är gravid i vecka 3-4. Har inte testat ännu men har kännt mig illamående till och från, mycket yrlsel och så molnande värk, lite öm i brösten ilbland och så känns det som det bubblar till lite svagt i sidorna i magen ibland. Nån som ghar haft eller har det som jag?

• MissPepper

Jag har molvärk till och från, är i 4+4 idag. Hade det med första barnet också, i v.8 ungefär var det t.o.m. så illa att jag åkte till akuten där läkaren lugnade mig med att det bara är livmodern som växer och ska upp ur bäckenet och tränger undan inre organ.. Hade aldrig trott att det kunde värka så sjutton av att livmodern växer! :)

• Jässicää88

har med sådan värk och är i v 6+4 tror jag :) haft sedan sedan någon dag innan min mens skulle komma, så får det från och till under dagarna :)  hade det förra gången jag va gravid med, härligt att känna att det händer något där inne! :)

• LeiaBus2010

Hejsan!
    Jag plussade igår V 3+0.
    Kunde inte låta bli att testa eftersom ag mådde illa, blev jätteyr och dålig i magen.....

Liite tidigt efter första barnet, men vi kämpar på.. starkare plus idag 3+1 .. Jisses

Svar på tråden Normalt med molvärk i vecka 4 plus 4