Ni som haft kraftigare nidblödning se hit!!!!Svar fooort! Behöver lite fakta här!!!!
Har bim på onsdag nästa vecka, alltså om ca 8 dagar. Har en mycket regelbunden mens och har inte haft några mellanblödningar nångång.
Men idag när jag jobbade så kände jag hur det ilade/sved till i livmodern och 3-5 min senare så kände jag hur det blev varmt. Gick direkt på toa och såg att det va blod??? Hallå så tidigt??? Till en början va det sparsamt, typ 1 krona,5kronas storlek. Men nu under dagen ökat till två enkronor per ca 3 timme ungefär. För det mesta klart blod, vattnigt, men ibland , mer sällan lite tjockare och mörkare. Inga klumpar eller ngt heller. Har haft relativt kraftig mensvärk i ca 2 timmar tidigare ikväll, men den har nu försvunnit.
Har googlat massa, men ser mest bara att nidisar e rosa, eller sparsamma...men det e ju svårt att definiea sparsamma??? Därför jämförde jag med kronors storlek..hehe!!
Vill verkligen få svar på detta!!! Är ju helknepigt att få mens såååå tidigt.....och OM det skulle va mensen?..VARFÖR skulle den komma 8 dagar för tidigt helt plötsligt!!???
Fattar nada....