• Tuffen

Regnvantar till stor 8-åring? Var?

Det verkar inte vara något problem att hitta fodrade regnvantar till mindre barn, men var hittar man regnvantar till en stor lekglad 8-åring? Någon som har tips, gärna nätbutiker?

• Svar på tråden Regnvantar till stor 8-åring? Var?
  • zika

Min dotter har från Polarn o pyret. Vet nte vad det är för storlek men hon är en stor 6 åring

• m med tre stjärnor

everest har vi från men jag skulle även kolla på didriksons, har för mig att de är stora....

• PrincessOfIce

Jag har inte sett några såna där galonvantar som småbarn har men vanliga vantar med Goretex är minst lika bra.. 8 åringar är mer rörliga än en 1-3 åring och iaf min 8½ åriga son skulle nog hellre dö än att ta på sig tumvantar.. det är inte coolt anser han..

• SOL10
    PrincessOfIce skrev 2011-01-23 00:21:07 följande:
    Jag har inte sett några såna där galonvantar som småbarn har men vanliga vantar med Goretex är minst lika bra.. 8 åringar är mer rörliga än en 1-3 åring och iaf min 8½ åriga son skulle nog hellre dö än att ta på sig tumvantar.. det är inte coolt anser han..
    Sammma här!
  • Tuffen

Så 'cool' är inte min son ännu. Han tar gärna på sig tummisar, och det gör många i hans klass. Tack för all respons!

Svar på tråden Regnvantar till stor 8-åring? Var?