• Loui

Kissies blogg gav mig virus!!!

Tittar hennes blogg max en gång om månaden. Det kom upp en jävla massa rutor om att jag inte har rättigheter och massa åtgärder osv osv. VARFÖR? Säger jag bara. Önskar någon sagt detta till mig innan!!!

Gå inte in på Kissies blogg om ni nu läser den någon gång. Det kom ett virus på min dator som stängde ner allt och jag kan inte öppna någonting. Bara en varning för er. Jag tror inte ni vill behöva förlora alla bilder och liknande som jag. 

För er egen skull..

Hur kul kan det vara att förstöra någon annans dator och sånt? :s Fan va arg/ledsen man blir.

• Svar på tråden Kissies blogg gav mig virus!!!
  • Babyystar

Det är därför man har virusskydd! :)
    Men jag håller med dig, det är inte kul med virus som förstör hela datorn och allt man har på försvinner, så det bästa är att skydda sig från sånt med ett virusprogram.. Själv använder jag NOD32 och det kan jag verkligen rekomendera :)

• Loui

Ja.. Men som tur väl är så lyckas jag känna en som hjälper mig rädda det viktigaste!

Tack! Ska kolla det (:

• Ciliaja
    Irmeline skrev 2011-01-20 18:19:43 följande:
    Skaffa en mac så slipper du virus :)
    Jag har försökt säga de till henne men hon vill inte lyssna ;)
    The only thing worth stealing is a kiss from a sleeping child.
  • Loui

Alltså, man ska väl ha råd. Betala en Mac till mig cillen?

• Ciliaja
    Loui skrev 2011-01-20 18:30:25 följande:
    Alltså, man ska väl ha råd. Betala en Mac till mig cillen?
    nej. men du kan få komma in i mitt rum och låna min, ibland, :)
    The only thing worth stealing is a kiss from a sleeping child.
  • Emma Elisabeth

Jag fick också virus utav hennes blogg i onsdags, dock ordnade det sig tack vare systemåterställning.
    Inga filer gick förlorare.

• ee917691

Jag kontaktade datainspektionen för en tid sedan med klagomål om att familjeliv samlar in IP-nr. Svaret FL gav är att de samlar IP från besökarna men att de ska se över sina rutiner. De som är intresserade av att se hela rapporten kan kontakta mig på mail: ee917691@yahoo.se

Svar på tråden Kissies blogg gav mig virus!!!