• mrslonely

digitalkamera med snabb utlösare och bra i mörka förhållanden

hahaha det där lät nästan roligt..

undrar om det finns digitalkameror som inte är så sega från man klickar till att bilden tas.
    Och som går att ta i mörkare rum utan att bli korniga?

• Svar på tråden digitalkamera med snabb utlösare och bra i mörka förhållanden
  • emelillen

säkert att det är en kamera du letar efter? ;)
    hehe, skämt å sido... men jag gillar min canon eos 1000d... den är kanon (hehe...) 

Loppan ♥ född 2010-05-05 | Bebis i magen ♥ BF 2011-07-21
  • mrslonely

hahaha jasså
    även i mörka förhållanden..hihi

närå men vad har du för objektiv till?
    Vad behöver man för att ta porträtt?
    för att ta bilder på barn som rör sig, springer?

• mrslonely

ps undrar i denna tråd om d finns kompakta digitalkameror som kan ta snabba bilder t.ex om man vill ta på nåt som rör sig, och på bilder i sämre ljus.
    Blir så dyrt m systemkamera , finns d digitalkamera som kan detta vore det toppen.

• Alle
    mrslonely skrev 2011-01-20 21:57:25 följande:
    ps undrar i denna tråd om d finns kompakta digitalkameror som kan ta snabba bilder t.ex om man vill ta på nåt som rör sig, och på bilder i sämre ljus.
    Blir så dyrt m systemkamera , finns d digitalkamera som kan detta vore det toppen.
    Jag antar att du menar vad du skrev tidigare - du vill ha en digital kompakt som klarar av det du frågar efter, inte en digital systemkamera.
    Ska du ha en digital kompakt som klarar av dåliga ljusförhållanden och är snabb så rekomenderar jag Canon Ixus http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=617999
    Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
Svar på tråden digitalkamera med snabb utlösare och bra i mörka förhållanden