• Morticia86

Någon som testat we-wibe?

Hej allihop!

Jag undrar alltså om någon testat we-wibe och om det var något att ha? Låter ju lite för bra för att vara sann eller? Vore rena himmelriket om den håller vad den lovar, har jättesvårt att komma under sex och vill gärna ha något som inte är för mycket i vägen.

Tacksam för svar =)

• Svar på tråden Någon som testat we-wibe?
  • Sabbi

Svårt att komma under sex säger du... är det enbart under vaginalt samlag då lr även oralsex och smeksex?

• Morticia86

Jag har kommit genom smeksex EN gång under 10 år som sexuellt aktiv. Annars är det vibrator som gäller, då kommer jag alltid.

• Sabbi
    Morticia86 skrev 2011-01-20 22:27:56 följande:
    Jag har kommit genom smeksex EN gång under 10 år som sexuellt aktiv. Annars är det vibrator som gäller, då kommer jag alltid.
    Hur är det när du onanerar själv? Fortfarande lika svårt?
  • Morticia86

Det funkar om jag verkligen är på humör, men måste ha enormt fokus, vilket jag sällan pallar. Börjar ofta tänka på skolan eller andra saker. Kan tex inte ha TV:n på i bakgrunden, då är det kört direkt.

• Sabbi
    Morticia86 skrev 2011-01-20 22:32:59 följande:
    Det funkar om jag verkligen är på humör, men måste ha enormt fokus, vilket jag sällan pallar. Börjar ofta tänka på skolan eller andra saker. Kan tex inte ha TV:n på i bakgrunden, då är det kört direkt.
    Hmm känns som om du kanske borde jobba med annat istället för att prova sexleksaker... är man inte med i vad som händer mentalt fungerar det aldrig. Jag får tex aldrir orgasm om jag tänker på något annat oavsett hur skönt det är...
    Men jag vet inte jag... prova we-wibe om du vill... den är väl inte alltför dyr?
    Tror dock att det mesta sitter i ditt huvud...
  • Morticia86

Vi kör alltid med vanlig vibrator under förspelet och även i vissa ställningar, fungerar utmärkt. Men vill ju gärna komma utan också. We-wiben är ju lättare att ha i fler ställningar som jag förstår det. Men visst, vet att jag måste jobba på det mentala, men pallar inte att inte njuta under tiden =) Tröttnade på att försöka i mitt förra förhållande, min nuvarande gör allt för att jag ska lyckas, men än har vi inte kommit på sista lilla knepet. Därför använder vi leksaker så länge.

• Sabbi
    Morticia86 skrev 2011-01-20 22:42:14 följande:
    Vi kör alltid med vanlig vibrator under förspelet och även i vissa ställningar, fungerar utmärkt. Men vill ju gärna komma utan också. We-wiben är ju lättare att ha i fler ställningar som jag förstår det. Men visst, vet att jag måste jobba på det mentala, men pallar inte att inte njuta under tiden =) Tröttnade på att försöka i mitt förra förhållande, min nuvarande gör allt för att jag ska lyckas, men än har vi inte kommit på sista lilla knepet. Därför använder vi leksaker så länge.
    Sex handlar inte om antalet ställningar... sex handlar om att njuta...
    Hur gör du när du onanerar? Ta in den tekniken vid sexet? Oralsex då? Hur fungerar det?
    Sex är inte bara SNOPP i FITTA....
    Förspelet kan lika gärna vara vaginalt samlag och sen att huvudakten fokuseras på sådant du gillar, såsom kanske oralsex lr den teknik du använder vid onanering?
    Huvudakt behöver inte alltid vara vaginalt samlag som tillfredsställer betydligt fler killar än tjejer... du vet väl att killars ollon motsvarar tjejers klitoris...?
  • Morticia86

Jag är inte dum i huvudet och behöver ingen sexualkunskapslektion tack

• Sabbi
    Morticia86 skrev 2011-01-20 22:50:53 följande:
    Jag är inte dum i huvudet och behöver ingen sexualkunskapslektion tack
    Ok förlåt... jag menade bara väl och ville hjälpa till...
  • Morticia86

Okej, verkade bara lite hårt i ditt inlägg. Jag är mkt medveten om hur jag fungerar, och det är min kille med. Vi behöver lite hjälp på traven bara. Har du testat we-wibe själv?

Svar på tråden Någon som testat we-wibe?