• Magnus Y

Sluta gråta Helena Bergström!

Ska en av sveriges mest betittade regissörer ha 9 miljoner från Svenska filminstitutet för att göra "Änglagård 3"?
    Svaret är givetvis NEJ!!!
    Sedan spelar det ingen roll att sveriges sämsta skådespelerska någonsin (lite överdrivet), Helena Bergström, sitter och grinar i Debatt över att de inte fått tillräckliga bidrag från SFI... Miljonärer som sitter och gråter över att de inte får bidrag ger alltid en besk smak i min mun...

• Svar på tråden Sluta gråta Helena Bergström!
  • Discostella

Amen! Ett av de pinsammaste ögonblicken i tv-historien! Att sitta och gråta över att folk är så himla taskiga mot hennes man och att ingen av de tuffa pojkarna vill leka med honom känns inte heller helt trovärdigt eller genomtänkt...
    Debatt - ett riktigt riktigt dåligt tv-program.

• Fluffskalle

Hon är ju bra på att grina och snörvla på film så hon ville väl visa vad hon kunde som sista försök.

• melody2011

Ja,det var riktigt pinsamt!

• skorpionen7

Dessutom passa på att grina ut över att juryn mobbar dom eftersom dom inte vinner några priser. Pinsamt värre.

• Dorian Ertymexx
    Magnus Y skrev 2011-01-20 22:34:05 följande:
    Ska en av sveriges mest betittade regissörer ha 9 miljoner från Svenska filminstitutet för att göra "Änglagård 3"?
    Svaret är givetvis NEJ!!!
    Sedan spelar det ingen roll att sveriges sämsta skådespelerska någonsin (lite överdrivet), Helena Bergström, sitter och grinar i Debatt över att de inte fått tillräckliga bidrag från SFI... Miljonärer som sitter och gråter över att de inte får bidrag ger alltid en besk smak i min mun...
    Nu tycker jag allt du är litet kommunistisk! Ska inte de rika få bli rikare? FörvånadGråterSkrikandes
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Livisu

Nu tittar jag på debatt... åh, hon gnäller ju bara. Varken Heartbreak Hotel eller Angel var bra, för att inta tala om Se upp för dårarna :o
    Är han bäst alltså? Bara för att Sven och Britta, Jonny och Camilla går på bio och ser den en gång, betyder det inte att den är bra???

• JPT
    Livisu skrev 2011-01-21 17:15:41 följande:
    Nu tittar jag på debatt... åh, hon gnäller ju bara. Varken Heartbreak Hotel eller Angel var bra, för att inta tala om Se upp för dårarna :o
    Är han bäst alltså? Bara för att Sven och Britta, Jonny och Camilla går på bio och ser den en gång, betyder det inte att den är bra???
    Heartbreak Hotel är ju underbar! Tungan ute
  • Magnus Y
    Dorian Ertymexx skrev 2011-01-21 17:05:20 följande:
    Nu tycker jag allt du är litet kommunistisk! Ska inte de rika få bli rikare? FörvånadGråterSkrikandes
    Jo men visst...jag tänkte ju inte på det Skrattande.
    Jag ska skriva till något forskningsinstitut och föreslå att Bill Gates får ett stipendium för att utveckla nästa Windows också.
    Jag är inte snål av mig...
  • Dorian Ertymexx
    Magnus Y skrev 2011-01-22 12:08:07 följande:
    Jo men visst...jag tänkte ju inte på det Skrattande.
    Jag ska skriva till något forskningsinstitut och föreslå att Bill Gates får ett stipendium för att utveckla nästa Windows också.
    Jag är inte snål av mig...
    Haha, oroa dig inte, något liknande sker säkert redan. Eller snart. ;)
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Mamma till Fem döttrar

Jag älskar Colin Nuleys filmer (utom Angel) och det vet jag att många med mig gör! Vet att det är många mer än jag som tycker det är ytterst märkligt att dom aldrig får en utmärkelse! Eller snarare bristen på respekt! Det var jag som satt med i Debatt och pratade om Änglagård och att jag älskade dom filmerna! Precis som många andra filmer! Jag fick även träffa Helena som är oerhört sympatisk och trevlig människa!

Svar på tråden Sluta gråta Helena Bergström!