• Anonym (havande)

Är IKEAS Gulliver skötbord bra?

Är ikeas Gulliver skötbord bra? Det jag är tveksam till är själva överdelen med dom kanterna som är runt om. Blir dom "ivägen", eller har man skötbordsinsats. (eller vad det kallas) Som kommer nog högt upp så det inte blir ivägen.
    Det jag tycker verkar bra är att det är 2 hyllor under Glad

Omdömen?

Bildlänk  : http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70167218

• Svar på tråden Är IKEAS Gulliver skötbord bra?
  • She is Me

en sån modell skulle jag inte välja, verkar väldigt opraktisk.

Google is my friend ♥
  • Anonym (havande)
    She is Me skrev 2011-01-21 10:46:05 följande:

en sån modell skulle jag inte välja, verkar väldigt opraktisk.

för att?
  • She is Me

dels för den där ramen uppe på, sen om man ska stå vid kortsidan och byta, vilket jag skulle gjort , kan inte byta med barnet på bredden sas,  så hamnar ju hyllorna helt fel. 

Google is my friend ♥
  • She is Me
    Anonym (Jag vet bäst not) skrev 2011-01-21 14:46:22 följande:
    Jag håller med ovanstående talare - den verkar fruktansvärt opraktiskt Gråter

Jag kan tipsa om skötbordet SPOLING
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50144765
    ja det var ju inte så dumt, det där... och om det handlar om att man inte vill lägga så mycket pengar, så skulle jag absolut tipsa om begagnatmarknaden. det är ju ingen möbel som man har så kort period. Vet många som aldrig ens har skötbord med. Vi har en sån där byrå som kan göras om till skötbord, om man köper en extra del, men nu i efterhand så var det inget lyckat val, trodde vi skulle kunna använda byrån efter att skötbordet inte var aktuellt, men det har blivit förstört av slitage och vatten som kommer ner i springorna i skötbordsskivan. 
    Google is my friend ♥
  • Anonym (Jag vet bäst not)
    She is Me skrev 2011-01-21 14:51:38 följande:
    ja det var ju inte så dumt, det där... och om det handlar om att man inte vill lägga så mycket pengar, så skulle jag absolut tipsa om begagnatmarknaden. det är ju ingen möbel som man har så kort period. Vet många som aldrig ens har skötbord med. Vi har en sån där byrå som kan göras om till skötbord, om man köper en extra del, men nu i efterhand så var det inget lyckat val, trodde vi skulle kunna använda byrån efter att skötbordet inte var aktuellt, men det har blivit förstört av slitage och vatten som kommer ner i springorna i skötbordsskivan. 
    Man måste även erkänna att golvet fungerar minst lika bra som ett skötbord Flört
  • MajaVira

Håller med inlägg 3, vi stod alltid vid kortändan på skötbordet då blir det ju galet med hyllorna. Sedan tycker jag att det ser lite märkligt ut med ramen där uppe, visserligen har man ju en skötbädd (tex den i länken) men jag hade föredragit en hel kant.

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70025318

• She is Me
    Anonym (Jag vet bäst not) skrev 2011-01-21 15:01:16 följande:
    Man måste även erkänna att golvet fungerar minst lika bra som ett skötbord Flört
    förutom när man var höggravid och hade foglossning

men annars funkar soffan, med en bit plastadfroté under.
    Google is my friend ♥
  • Anonym (havande)
    Anonym (Jag vet bäst not) skrev 2011-01-21 14:46:22 följande:
    Jag håller med ovanstående talare - den verkar fruktansvärt opraktiskt Gråter

Jag kan tipsa om skötbordet SPOLING
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50144765
    oki, tack för tipset. Jag tycker såna dära ihopfällbara verkar så "rangliga", är som det?!

_____________________---

tack alla för tipsen !!
  • Anonym (Jag vet bäst not)
    Anonym (havande) skrev 2011-01-21 15:14:04 följande:
    oki, tack för tipset. Jag tycker såna dära ihopfällbara verkar så "rangliga", är som det?!

_____________________---

tack alla för tipsen !!
    Den är ju rätt stadig för sin design, (Spoling behöver ingen skötbädd, är djup så att den är relativt säker och man kommer väldigt lätt åt det man behöver) åk till IKEA och titta, fundera och känn på allt de har Glad
Svar på tråden Är IKEAS Gulliver skötbord bra?