• fritzzz

kostar det något att ringa 11414? (polisen)

vet nån om det kostar att ringa 11414? jag har kontantkort som nästan e tomt.

• Svar på tråden kostar det något att ringa 11414? (polisen)
  • Hannah76
    TEDDEN skrev 2011-01-21 14:05:32 följande:
    ring 112 och be dem koppla dig. 
    Fast det är ju bara vid akutfall man ringer  112, dumt att missbruka det.
  • fritzzz

ja ett 112 vill jag inte ringa. jag ska se om jag kan komma i kontakt med dem via nätet. tack för era svar  Glad

• fritzzz

hmm... det gick bara att göra anmälan om stöld eller förlust på nätet. jag vill anmäla en räv som är hemma hos oss. den ser sjuk ut och blir inte rädd när vi försöker skrämma bort den. fasen va jobbigt att jag inte kan ringa just nu.

• Krickan85
    fritzzz skrev 2011-01-21 14:35:26 följande:
    hmm... det gick bara att göra anmälan om stöld eller förlust på nätet. jag vill anmäla en räv som är hemma hos oss. den ser sjuk ut och blir inte rädd när vi försöker skrämma bort den. fasen va jobbigt att jag inte kan ringa just nu.
    Men det ska du väl ringa till kommunen om ? 
  • fritzzz

nej tydligen inte. jag ringde kommunen  tidigare idag innan min sambo stack till jobbet och de hänvisade mig till polisen. tyvär han jag inte ringa polisen innan han stack till jobbet med sin telefon.
    nu har jag hittat en mejladress till polisen så vi får väl se om de kontaktar mig. vet ju inte hur ofta de läser mejlen de får in. annars får jag göra ett nytt försök i morgon då min sambo e hemma igen.
    tycker så synd om räven. den mår nog inte så bra Gråter

• Raskask

Kan du inte skicka ett sms till din sambo då? Så han kan ringa?

• fritzzz
    Raskask skrev 2011-01-21 14:46:34 följande:
    Kan du inte skicka ett sms till din sambo då? Så han kan ringa?
    om jag hade pengar på mitt kort skulle jag det Glad
Svar på tråden kostar det något att ringa 11414? (polisen)